Film bestaat uit tig rar bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

jan007

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2001
Berichten
371
Hallo

Ik heb een filmgedownload en die bestaat uit wel 31 winrar bestanden en evenveel ka.cd1-px.r43 bestanden. Hoe krijg ik dit in hemelsnaam werkend?

Ik heb er bestandje bij gedaan zodat je kan zien wat ik bedoel.

Alvast een goed een neiw jaar....
Mijn bezoek komt nu binnen dus aan de olie bollen!!
 

Bijlagen

  • rargif.gif
    rargif.gif
    52,1 KB · Weergaven: 217
uitpakken en in 1 map zetten, betwijfel of dit werkt.
maar een andere type film aan klikke en die downloaden , dus zeg maar van een andere seeder
 
daar heb ik er ook zoveel van.
die kan je beter weggooien en een nieuwe downloaden.
heb er zelf ook problemen mee gehad.
dan pak je er 1 uit endaar komen er weer tig uit.
of ze hebben de zelfde naam en die naam kan je niet veranderen want dan doet hij het niet goed en dat soort gezeur.
je moet gewoon een avi of een mpg downloaden.
dat is veel beter is downloaden en kijken.
 
hoi,

Niet weggooien,

Die rars moet je uitpakken zoals al staat geschreven (Je moet zelf even een map aanmaken om de film in uit te pakken) dan gewoon lekker kijken.

ik geloof dat je met .sfv moet beginnen als je begint uit te pakken.
 
Laatst bewerkt:
dat is nou juist ook mijn probleem.
als je ze in 1 map zet dan zegt hij dat het bestand al bestaat en of je hem wil overschrijven.
 
1 van die bestanden kan je openen met winrar.
kies een map uit waar uit eindelijk de uitgepakte bestanden moeten komen.
Winrar pakt ze dan allemaal uit, daar ze aan elkaar zijn doorgelinkt.

Uiteindelijk heb je 1 grote bestand of meerdere kleinere.
 
download 7 zip....en zet die in opties als de uitpakker van alle rar en of zip bestanden...dan klik je op het .01 rarbestand met je rechtermuis en dan op bestanden uitpakken...7-zip gaat dan uitpakken indezelfde hoofdmap...en als het goed is maakt het dan 1 groot bestand die je zou moeten kunnen branden....normaliter gezien. Dan zouden daar vob, img, bin of Iso bestand in kunnen zitten.

Uiteraard mag winrar ook, maar ik vind 7-zip veelzijdiger!

:thumb:
 
download quickpar open daarmee de .sfv bestand dan check hij of alle bestanden compleet zijn, als dat zo is open je bestand .r01 kies je uitpakken naar kies je een map en uitpakken maar. Normaal moet dat checken met .par2 maar .sfv kan ook.


Greetz
Easy
 
hmmm... zien er mij toch als normale rar bestanden uit...
gewoon rechts klikken op de 1ste rar (xxxx.r00) en kiezen voor "uitpakken in xxxx. zo zou winrar ze netjes in 1 map plaatsen en aan mekaar plakken tot 1 bestand.
dus zeker ni weggooien... als je 'm terug downed is de kans groot dat je weer dezelfde bestanden hebt... :)

franco
 
Luister goed.
Alle rar bestanden selecteren en uitpakken in een andere map.
In die andere map verschijnen WEER alle rar bestanden dus er lijkt niets veranderd.
Maar als je nu op het eerste rar bestandje dubbelklikt zie je de film verschijnen in Winrar.
deze film kun je nu uitpakken.
Veel kijk plezier.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan