zoek mpeg4-->avi/mpg converter

Status
Niet open voor verdere reacties.

jappertjeh

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2006
Berichten
432
Hallo allemaal,

Ik heb een mpeg4 video bestand wat ik wil omzetten naar avi/mpeg of dergelijk ander bestand zodat ik het kan bewerken in windows movie maker. Heeft iemand hier een converter voor, of een ander idee hoe ik dit oplos?

Jasper
 
Hier binnen Helpmij is waarschijnlijk al 100 keer een progje opgegeven. Kijk eens met de zoekfunctie.
Ook hier kun je zoeken. Ik heb freeware ingegeven maar er zit ook veel shareware tussen.
 
ik heb daar gekeken, maar kan alsnog niks vinden. Heeft iemand niet een directe link waarmee ik een gratis programma kan downloaden om mijn mp4 om te zetten?
 
Laatst bewerkt:
Zoiets bestaat bij mijn weten niet... en dat is ook vrij logisch aangezien er voor die codecs om dingen te maken voor betaald moet worden enzo...

VideoConverters zijn nooit gratis. (ik ken er maar 2 en die kunnen niet wat jij vraagt)

James :)
 
Staan die bestanden nog op je camera of al op de schijf?
Ik heb n.l. wel een freeware progje mpeg4Cam2Avi.
De site is er niet meer.
 
Laatst bewerkt:
James niks gedaan, speurwerk van Elisaatje... wat kan men mij toch zo blij maken als ik iets nieuws vind op freewaregebied he:love:

Zet je je vraag nog even op opgelost? Klik rechtsonderaan op de "vraag is opgelost" link.

James :)
 
Super bedankt allebei !!
Graag gedaan. Ik had vanmorgen geen tijd :)

Tnx Elisaatje
Kijk eerst maar of het werkt. Ik heb het nog niet uitgeprobeerd.
Zojuist geinstalleerd.
 
dus onder source files moet ik mijn bestand dat ik om wil zetten plaatsen, en onder target file the map waarin hij word opgeslagen en dan op start?
 
Bekijk de volgende ook nog even. Weet niet of het shareware of freeware is maar ik haat shareware.

WinMPG Video Convert supports almost all media file format, include AVI,
Mpeg-1, Mpeg-2, Mpeg-4, VCD, SVCD, DVD, DivX, ASF, WMV, QuickTime MOV MP4,
and Flash SWF. Preview support.

Direct-Soft Inc.
http://www.winmpg.com
support@winmpg.com


Ja, vertaal source als de bron en target is je doel(map)
 
Bij die van win converter valt het geluid weg en staat er groot in beeld: unregistered winmpg convert..en die andere doet t volgens mij niet..:S:confused:
 
Nou, dan gaat die WinConverter weg...........alhoewel ...
Je zult moeten gaan spitten. Ik ben net ook weer een half uur bezig geweest.
Mpg4toavi of mpeg4toavi of mpg42avi of mpeg42avi.
Ergens zal er heus wel eentje te vinden zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ben je al wat verder jappertjeh?
Hier is iemand die weer met een andere trial converter werkt.
Misschien komen jullie samen tot een beter resultaat.
 
ja ik ben er al uit:) IMtoo werkt gewoon goed:) het geluid is wat zachter maar dat maakt niet uit. iig bedankt voor alle tips!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan