slecht resultaat bij kopiëren

Status
Niet open voor verdere reacties.

denstof

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2005
Berichten
8
Hallo,

Ik heb de 4 seizoenen van CSI en ik wil daar nu een backup van maken maar dat schijnt niet te lukken.
Ik gebruikte eerst any dvd en dvd shrink.
Dat ging allemaal, dan branden met nero.
Dat ging ook maar als ik hem dan afspeelde in de dvd speler waren dat allemaal haperingen. Echt om zot te worden.
Op een andere dvd speler zegt hij gewoon dat hij de schijf niet kan lezen.
Ik heb ook al dvd decrypter gebruikt maar nog steeds hetzelfde probleem.

Kan iemand mij helpen aub?
 
probeer eens een ander merk schijfjes, of probeer eens een - of een + dvd.

Brand hem op een lagere snelheid.

Films brand ik zowieso nooit hoger als 6x.
 
Heb al 2 soorten geprobeerd, het is zeker een - en ik brand maar aan 2
 
dvd kopieer-beveiliging misschien?...
maar ook daar zijn eenvoudige tooltjes voor te vinden. dvd43 is zoiets... installeren, opstarten en dvd inleggen... dan effe wachten tot 't smileytje groen word, en kopieren maar (met nero of ander brandprogramma). het tooltje moet wel actief blijven tijdens het brand-proces...
het tooltje zelf doet eigelijk niks anders dan de beveiliging opzoeken, en het "ok" teken geven zodat de dvd/cd probleemloos kan gekopieerd worden. spijtig genoeg kan ik me niet meer herinneren waar ik het vandaan haalde. maar ik wil 't je wel opsturen als je 't ni kan vinden... 't is maar 500kb groot, dus...

franco
 
Heb het geinstalleerd maar dat smylieke wordt niet groen.
Speciale beveiliging misschien?
 
hmmm... zou kunnen ja... normaal is het natuurlijk niet...

je zou 't ook nog 's kunnen proberen met DVD Fab Platinum. deze (vanaf versie 2.9.5.8)omzeilt zelfs moeilijke beveiligingen zoals degene op de film madagascar en ook de Sony ARccOS beveiliging.

voorts zou ik 't anders ook ni weten wat 't probleem is. maar volgens mij heeft 't toch iets met de beveiliging te maken...
wees in elk geval voorzichtig met die "haperende" dvd... sommige beveiligingen (zoals die van Sony) kunnen je dvd-player beschadigen...

franco
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan