DVD bewerken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joren 007

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2004
Berichten
905
Hallo allemaal,

Ik heb een illegale DVD. Deze is Chinees, en dat moet ik niet. Daarom wil ik de film rippen op mijn harde schijf, en er dan een Nederlandse ondertiteling bij zetten. Hoe moet dit? Nog 1 keer het stappenplan:
1. Rippen van de DVD. (alleen de film, niet menu's ofzo)
2. Nederlandse ondertiteling eronder zetten.
3. Weer naar DVD branden.
 
Ik snap helemaal niks van die tutorial. Ik heb nu de film op mijn harde schijf staan, als DVD files. Nu wil ik hem omzetten naar AVI of MPEG. Hoe moet dat?
Ten tweede. Is de film alleen zonder subtiteles? Die zitten toch in apparte bestanden? Nou ik wil dus alleen de film hebben, zonder verdere subtitles. Hoe zet ik er dan de goede subtiteles bij? Moet dat dan in een appart bestand op de DVD, of moet ik het in de film ''kerven'' zeg maar? Kan het ook dat het eindresultaat is dat hij gelijk de hoofdfilm af gaat spelen, zonder menu, en dat ik met de toets Subtitles op mijn afstandbediening de Nederlandse kan selecteren?
 
Kunnen jullie me stap voor stap begeleiden?
Hoe moet ik beginnen met rippen?
 
Laatst bewerkt:
Waar kan ik het programma DVD Maestro downloaden? Ik kan het namelijk nergens vinden!
 
Joren 007 zei:
Waar kan ik het programma DVD Maestro downloaden? Ik kan het namelijk nergens vinden!

Ik heb even lopen zoeken voor je maar ik kan alleen maar betaalde versies vinden. Op die site van die tutorial staat ook geen download.

Helaas maar ik denk dat je het alleen kan kopen. Wel een beetje raar dat hij dan zegt: Open DVDMaestro.
 
En wat is een goede site om subtitles te downloaden (.srt of .sub)???
 
Ik heb hem van de site van Tarabass gedownload. Gratis, en de goede ;-)
 
Er is iets met de hoofdfilm aan de hand. Daarom lukt het niet. Ik ga even een andere zoeken. Erg bedankt allemaal. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan