Slecht kwaliteit Films ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

abruzzese

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2005
Berichten
130
Ik heb sinds kort Limewire geinstalleerd en wilde eens wat graag films downloaden , maar als ik ze afspeel op DivX of een andere player krijg ik ten eerste klein formaat beeld waar de kwaliteit goed is maar al ik hem vergroot is het beeld waazig { slecht kwaliteit beeld }.
Ik heb een paar films gedownload maar ze zijn allemaal slecht.
Ik ben een echt leek met films downloaden en bekijken maar als jij mij een paar tips kan geven waar ik iets aan heb dan hoor ik dat graag ?
 
Oplossing op je vraag, niet meer downloaden met limewire is een goed programma om mp3 te downloaden maar voor films zijn er betere alternatieven.

Neem een bittorent client en download dvix films via bittorent.
goede site voor torrents = blablabla
als je verstand hebt van Mirc of een andere vorm van Irc zou je kunnen overwegen om Mirc te gebruiken met als startsite www.packetnews.com

Veel suc6 ermee

Als je nog een goede player nodig hebt is BS player een aanrader
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ingewikkeld

Volgens mij ligt het downloaden van een film ingewikkelder dan ik dacht , ik denk dat zoiets toch voor mij niet is wegelegd.
Ik koop wel in de winkel { freerecordshop } DVD,s .
 
Heel verstandig, dan weet je zeker dat de kwaliteit goed is. Je wil niet weten hoeveel dvd's ik al hebben kunnen weggooien omdat de film niet goed gecomprimeerd was... :(
Ik heb nu heel veel onderzetters, genoeg om iedereen op de volgende helpmijdag van koffie mèt onderzetter te voorzien :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan