Van Video naar pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Staat je line in wel aan. Op de taakbalk naast je klokje staat als het goed is een luidspreker, die dubbel klikken en dan bij line - in het vinkje bij dempen weghalen en eventueel wat harder zetten..

Groetjes, Dj Viper
 
DjViper zei:
Hoi,

Staat je line in wel aan. Op de taakbalk naast je klokje staat als het goed is een luidspreker, die dubbel klikken en dan bij line - in het vinkje bij dempen weghalen en eventueel wat harder zetten..

Groetjes, Dj Viper

Hij stond idd niet aan, en ik heb hem nu aangezet, alleen nu heb ik maar een heel klein beetje geluid en dan heb ik alles volluit aan staan (boxen en dat balkje bij line- in).
en dat geluid ruist ook heel erg.
 
Welkom op Helpmij.:)

Kijk de volgende keer even waar je een vraag neer zet, de sectie "Helpmij actie's" is niet voor vragen bedoeld.;) Ik zal de betreffende moderator vragen je vraag te verplaatsen naar de goede sectie.:)
 
crash zei:
Welkom op Helpmij.:)

Kijk de volgende keer even waar je een vraag neer zet, de sectie "Helpmij actie's" is niet voor vragen bedoeld.;) Ik zal de betreffende moderator vragen je vraag te verplaatsen naar de goede sectie.:)

ohw sorry dat wist ik niet :eek:
Waar moet ie dan komen te staan??
 
rslwd zei:
ohw sorry dat wist ik niet :eek:
Waar moet ie dan komen te staan??
Bijvoorbeeld in de sectie waar je al naar een topic verwijst.:)
Laat het nu maar zo, een collega moderator zal de vraag verplaatsen, dus niet een nieuwe vraag openen met hetzelfde probleem.
 
Laatst bewerkt:
ik heb het al voorelkaar dit topic mag van mij wel weg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan