Help Alsjeblieft,..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shawnodese

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2004
Berichten
68
Hoi allemaal
ik ben een behoorlijke leek in bestanden omzetten etc en ik snap er niks meer van

ik heb een avi bestand gedonwload maar die wil ik branden op dvd...
ik heb vsoDivxToDVD gedownload en aan gezet...maar nou vraag ik me af werkt dit? en hoe krijg ik de ondertitels erbij? gewoon met dezelfde extencie o de cd branden??:eek:
ik hoop dat ik snel antwoord krijg en sorry als de vraag er al is...ben dom geboren:p

groetjes, Lisa:cool:
 
ik heb de avi file omgezet naar dvd met vsoDivxToDVD al ..alleen de ondertitels....moet ik die nu dezelfde naam geven als de film zelf??:confused:
 
met windvd moet dit wel, ik weet niet of het met dit programma kan, ik heb windvd gekocht(..) en met deze uitleg erbij ging het prima
 
ik heb je een privebericht gestuurd (rechtsboven in)


groet


Rob
 
ik heb geen bericht gehad hoor...
marja...k denk dat ik er maar mee stop t lukt elke keer niet:confused:
 
klik op robbie34 onder die puinguin, klik dit aan en stuur me een privebericht met je emailadres....
 
Shawnodese zei:
ik heb de avi file omgezet naar dvd met vsoDivxToDVD al ..alleen de ondertitels....moet ik die nu dezelfde naam geven als de film zelf??:confused:


dan ben je volgens mij een stapje te snel gegaan, want je had gelijktijdig de ondertitles mee kunnen nemen.

als je je film heb geladen in het programma en je klik nogmaal op "bestand" dan zie je een mogelijkheid om ondertiteling toe te voegen.
let er wel op dat de ondertiteling synchroon loopt met de film ( daar zijn programma 's voor )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan