kan mediaplayer 10 RMVB bestanden afspelen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrick1003

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2003
Berichten
367
kan nu met de mediaplayer 10 geen RMVB bestanden afspelen, kan het uberhout, of moet ik dan iets veranderen aan de instelling, als het hier niet mee gaat, zijn er dan andere mogelijkheden om het bestand af te kunnen spelen.

groetjes
 
okee dus met de real player kan ik het bestand afspelen, maar snap niet goed of het ook met de mediaplayer 10 kan mits ik iets anders instel dan, kun je me hier iets meer over vertellen
 
patrick1003 zei:
okee dus met de real player kan ik het bestand afspelen, maar snap niet goed of het ook met de mediaplayer 10 kan mits ik iets anders instel dan, kun je me hier iets meer over vertellen


Moet je bestand koppelen aan WMP10, rechtsklik, openen met, programma kiezen, dit type bestand altijd met dit programma openen.

Of met totalcommander, kun je bestanden linken met de goede exe.
 
patrick1003 zei:
heb ik geprobeert, maar dan opent windows mediaplayer hem niet?


Heb je wel de codec geinstalleerd met K-Lite mega codec pack? deze zit in het progje Realplayer alternative, ingebakken in die codec pack.
 
misschien stom maar snap er geen ene moer meer van, hoe moet ik nou tewerk gaan om het met mediaplayer 10 te kunnen afspelen.

moet ik dan de realplayer installeren?
of de K-Lite mega codec pack?
 
Real player ( de echte ) bevat enorm veel rommel, die zou ik niet gaan gebruiken.

Installeer of de stand alone Realplayer alternative uit mijn eerste link van mijn reactie of de mega codec pack.

Bij de laatste moet je ook goed opletten wat je gaat installeren, zit overigens wel een Quicktime alternative bij, weer handig voor *.mov filmpjes.
 
wil nu de realplayer op tv afspelen, maar heb dan alleen beeld op pc, op tv heb ik alleen maar geluid, kan ik hier nog iets aan instellen bij de real player
 
Daar moet je voor naar geavanceerde beeldscherminstellingen, overlapping inschakelen.
Gebruiksaanwijzing van de videokaart er even bijpakken.

Werkt WMP10 nu ook op die bestanden? je hebt het steeds over Realplayer.
 
ja klopt ik heb het net geprobeerd, mediaplayer 10 werkt nu ook voor dit bestand,

hartelijk dank voor de uitleg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan