mp3 cd in liedjes knippen

Status
Niet open voor verdere reacties.

website

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2002
Berichten
103
wie kent er een programma om een lang mp3 bestand (een hele cd) in afzonderlijke liedjes te knippen, liefst zo dat de computer zelf de titels en zo erbij zoekt....

ik zoek dus geen programma om mp3 te bewerken

liefst freeware en simpel

BEDANKT
 
hahahaaaaaaaaaaaa gelukt

Hahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,

Het is mij dus wel gelukt!!!!
 
Als je nu ook nog even verteld hoe je dat hebt gedaan, hebben we er allemaal wat aan.
 
Als ik goed begrijp wat je bedoelt moet het ook gewoon lukken met de nieuwste Windows Media Player. Ik weet niet vanaf welke versie het is, volgens mij vanaf 9 maar ik kan het ook fout hebben.
Maar goed als je dan gewoon de cd in je computer propt en dan op "rippen" drukt, ergens in je scherm, als het goed is boven aan.

(Ik zit hier op een geheel vreemde computer voor mij, hierzo heeft het niet het de optie rippen volgens mij, tenminste zie ik niet zo gemakkelijk als bij mijn versie van windows media player)

Maar goed, zo haal ik ook altijd de muziek van originele cds die ik van mensen leen.

(ik zal zodra ik mijn eigen computer weer in handen heb wel een bijlage toevoegen)
 
Met Cdex kun je ook een deel van een song er uit knippen en naar mp3 omzetten. Werkt zeer eenvoudig.
 
MrPaulus zei:
Als ik goed begrijp wat je bedoelt moet het ook gewoon lukken met de nieuwste Windows Media Player. Ik weet niet vanaf welke versie het is, volgens mij vanaf 9 maar ik kan het ook fout hebben.
Maar goed als je dan gewoon de cd in je computer propt en dan op "rippen" drukt, ergens in je scherm, als het goed is boven aan.

(Ik zit hier op een geheel vreemde computer voor mij, hierzo heeft het niet het de optie rippen volgens mij, tenminste zie ik niet zo gemakkelijk als bij mijn versie van windows media player)

Maar goed, zo haal ik ook altijd de muziek van originele cds die ik van mensen leen.

(ik zal zodra ik mijn eigen computer weer in handen heb wel een bijlage toevoegen)

Je bent wel een beetje abuis, want de TS wil graag een lange MP3 in stukken knippen en dat gaat echt niet met WMP.
 
Het is hem GELUKT

= oplossingen niet meer nodig.

Enkel GEDULDIG afwachten. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan