DAT bestand openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

kristel

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2002
Berichten
153
Als een foto als DAT bestand op een cd is gebrand kan ik daar dan een jpg bestand van maken om gewoon echt als foto te bekijken hij staat nu als avi als ik em open, zo ja hoe doe ik dat of met welk progje??
 
Waarschijnlijk kan het wel met een programma, maar het kan ook handmatig:



  • Geef eerst de verborgen bestanden weer (verkenner->extra->mapopties->weergave).
  • Zorg nu dat de extentie's zichtbaar worden:
  1. Ga naar een willekeurige map.
  2. Ga naar mapopties (extra->mapopties)
  3. Kies het tabblad "Weergave".
  4. Zoek naar de volgende regel: "Extentie's voor verborgen bestandtypen verbergen".
  5. Haal het vinkje voor de regel weg.
  6. Klik op "Toepassen" en daarna op "OK".


  • Kies het bestand wat je wilt wijzigen van de extentie.
  • Verander de extentie op de volgende manier: Kies voor naam veranderen en haal dat weg en vervang dat door jpg
 
kristel zei:
Als een foto als DAT bestand op een cd is gebrand kan ik daar dan een jpg bestand van maken om gewoon echt als foto te bekijken hij staat nu als avi als ik em open, zo ja hoe doe ik dat of met welk progje??

How how, heb je dit bestand gedownload? Een .dat bestand kan je niet openen.

Als je dit gedowload hebt, wijst dit op een niet volledige file, en kan je ze niet openen.
 
Dit had ik ook al geprobeerd maar dat lukt niet, heb het nogmaals gedaan maar je krijgt wel te zien dat het veranderd in een pictogram maar dan kun je em niet openen dan geeft ie voorbeeld niet beschikbaar... Zoals de DAT bestanden nu staan als pictogrammen alleen te openen met AVI preview, als ik ze dan zo open kan ik ze ook niet opslaan of nix

IEMAND nog andere tips??:confused:
 
Welkom,

Uit onze voorwaarden een klein stukje:

'Breek niet in' in andermans vraag, heb je een soortgelijk probleem, stel zelf een nieuwe vraag.
Kicks van oude topics (antwoord geven op oude vragen) worden niet op prijs gesteld.

Beide regels zijn voor jou van toepassing. Graag een eigen vraag aanmaken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan