start doet niets meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

robato

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2005
Berichten
49
Heb met de zoekfunctie wat foto's en muziekop de computer gezocht en verwijderd, verder niets anders verwijderd ( 100% zeker ), maar als ik nu de startknop weer aanklik en naar de functie zoeken ga dan blijft de startknop 'ingedrukt' en de zoekfunctie opent zich niet. Omdat de startknop dus 'ingedrukt' blijft kan ik niet meer normaal afsluiten. Ook als ik nu een willekeurig icoontje op het bureablad aanklik gebeurt er niets meer, klik ik met rechts aan dan verschijnt er een fractie van een seconde het infolijstje met openen, verkennen, zoeken, eigenschappen, enzovoorts, maar dan is het ook meteen weer afgelopen. Wie o wie biedt hulp. :confused:
 
Kan het niet zijn dat er vuil in je muis zit?

Als je op de Windowstoets(vlaggetje) drukt, opent start dan wel normaal?
 
Nou, vuil in de muis lijkt me stug, hij doet gewoon alles totdat ik dus die verdraaide startknop en de zoekfunctie indruk. Ik kan overigens ook geen hulp van het net halen omdat het een computer betreft die niet op het net aangesloten zit ( dus niet de 'puter waar ik nu achterzit.
 
Oh ja, en dat met het windowsvlaggetje werkt wel maar wederom, als ik daarna zoeken aanklik is het spel voorbij en doet ook het vlaggetje het niet meer, de startbutton blijft namelijk ingedrukt.
 
Tweak is 4Kb kan je dus wel ff op floppy zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan