Onbekend apparaat

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjeffie30

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2004
Berichten
12
Ik heb mijn Fujitsu notebook E-serie, opnieuw geinstalleerd met XP-pro.
Alles lijkt perfect te werken, maar er blijft een onkend apparaat met een uitroepteken staan in apparaat beheer.
Ik irriteer me hier mateloos aan en moet ook op te lossen zijn, als ik bij eigenschappen kijk, staat het volgende gegevens vermeld:

Intel(R) 82801BAM LPC-interface controller - 244C.
Apparaat werkt niet correct.

Via google vind ik wel het een en ander en meestal kom ik dan weer ergens bij een of andere intel chipset uit waar ik niet veel van begrijp.

Wie heeft enig idee wat ik moet doen of waar ik de juiste driver kan vinden ?
Of welke handeling het beste kan uitvoeren.
 
Hhahaha...ja dat is waar...toen had ik het voor elkaar, heb wel lang zitten klooien, maar het was gelukt...ik ga maar weer een poging wagen...:eek:
 
Zal wel een beetje in dezelfde hoek zitten!
Anders geef je maar weer en gil
 
Het vreemde is, als ik die utility weer download en draai geeft hij de melding dat een update niet nodig is.
Maar wat ik ook doe om de driver bij te werken of te instaleren via apparaatbeheer, hij blijft maar terug komen met de medling dat hij de juiste drivers niet kan vinden.
Het enige verschil met de vorige installatie is dat er nu een legale windows versie inzet en de vorig keer niet...

Ik kom er ook maar niet uit, waar dat ding zijn drivers neerzet...:(
 
Heb je de driver Cd er van?
Verwijder hem eens in apparaat beheer,cd er in en opnieuw opstarten,dan zou je de driver moeten kunnen installen
 
Nee, die heb ik dus niet, althans is een zoek plaatje...
Ik kan morgen op me werk nog wel ff proberen, daar werken ze allemaal met een zelfde notebook...met een beetje geluk hebben de mannen van ict nog wat liggen...
 
Als je hem in apparaat beheer uit schakel en opstart krijg je het gele vraagteken weer terug,
wil zeggen dat die driver niet in Windows zit,maar op de driver cd wel

Merk Type en eventueel Serie Nr kunnen via Google misschien uitkomst bieden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan