Offline files

Status
Niet open voor verdere reacties.

LEONEHONDA

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 nov 2001
Berichten
1.041
Hoi,
Eerst heette mijn server ''Zolder-pc''
Heb deze hernoemd naar ''Server-leo''

Ik synchroniseer de ''my documents'' folder altijd, en gebruik ''ofline folders''

Het gekke is nu, zoals je kan zien in de bijlage, dat mijn laptop nog steeds zoekt naar
''Zolder-pc'', terwijl deze dus hernoemd is naar ''Server-leo'' (''Server-leo'' ziet hij ook wel, maar moet ie ALLEEN maar zien natuurlijk)

Ik wil ''Zolder-pc'' uit de synchronisatie-lijst hebben, maar ik krijg dit met geen mogelijkheid voor elkaar.Ook heb ik alle synchronisatie al eens uitgevinkt, offline folders uit gezet, weer aan gezet, laptop opnieuw opgestart, maar wat ik ook doe, ik krijg het niet voor elkaar.
Het lijkt wel een BUG in XP ofzo....(?)

Wie zou me hierbij kunnen en willen helpen?

Groet van Leo.
 

Bijlagen

  • Sync.doc
    31,5 KB · Weergaven: 26
De oude naam was zolder, de nieuwe server.

Aan jouw afbeelding zie ik dat zolder online is en server offline. Lijkt wel omgedraaid.

Heb je na het uitschakelen de PC ook opnieuw opgestart? Probeer dat eens, uitschakelen, opnieuw opstarten.
Dan een verkenner openen en naar \\Server-Leo navigeren. Daar dan eea instellen en opgeven dat je met offline bestanden aan de gang wilt.
 
Ja, dan zegt ie dat ie online is, maar dat is niet zo, want Zolder-pc bestaat niet meer.Onder de nieuwe naam kan ik overigens wel synchroniseren, als ik op ''my documents'' rechts-klik, en vervolgens op synchroniseren klik.

Onder de oude naam ''Zolder-pc'' krijg ik altijd een foutmelding bij synchronisatie. Klopt dan ook wel, want deze pc bestaat in feite niet meer.

Wat je allemaal schreef heb ik dus allemaal al geprobeerd, helaas is het probleem nog niet verholpen.
Wie o wie heeft er nog een idee wat het zou kunnen zijn?

Leo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan