Bluetooth headset in windows aansluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

wheijkoop

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2004
Berichten
91
Ik probeer mn bluetooth headset aan te sluiten op windows. Hij herkent hem wel en maakt verbinding, maar hoe krijg ik windows nu zo ver dat alles via bluetooth verloopt??
 
Dat kun je kiezen in Eigenschappen voor geluiden en audio-apparaten > Audio.
 
Ja, daar heb ik inderdaad ingesteld dat opnemen en afspelen via bluetooth moet gaan, maar hij blijft alles via de boxen en microfoon afspelen.
 
Kijk ook naar Start>Alle programma's>Bureau-accessoires>Enternainment>Volumeregeling.

Klik op Opties dan Eigenschappen.
Zet naast Mixerapparaat bij "Afspelen" en daarna "Opnemen" in het rolmenu de juiste in- en uitgang van je geluidskaart of geluidssysteem.

(Edit: pas door in het rolmenu een keus te maken voor een in- of uitgang van je geluidskaart, verandert in je mixerpaneel de keus in "Afspelen, dan wel "Opnemen".)

Als je bij "Afspelen" de juiste uitgang van kaart of systeem hebt gekozen, kijk dan in het schuifmenu onder "De volgende volumeregelingen weergeven" of in het mixerpaneel de juiste uitgang voor je Bluetooth staat aangevinkt en of de schuifregelaar voldoende omhoog staat.

Hetzelfde bij "Opnemen": staat in het mixerpaneel de juiste ingang aangevinkt en is de schuifregelaar voldoende omhoog gezet. (Vaak moet je nog één bron selecteren.)
 
Laatst bewerkt:
Nou, heb alles opgevolgd en alles op bluetooth ingesteld en volumes allemaal op maximum, maar hij blijft alles via boxen afspelen. Ik geef de moed maar op.
Toch bedankt voor de info.
 
De aanhouder wint zullen we maar zeggen. Het werkt!! Je moet wel heel veel instellingen wijzigen, maar dan werkt het uiteindelijk toch wel.,
 
Ik zie het nu pas, mooi dat je er toch uit bent gekomen1 :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan