van twee dvd's één dvd maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

goldvinger

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 nov 2004
Berichten
2.120
Hallo,

ik heb een film in dvd formaat en die is gesplitst in tweeen.
ik heb er een ondertiteling onder gelpaatst en die lopen nu goed.
maar ik zou dit alles graag op één dvd willen branden.
de totale film is 4.2 gig dus dat kan makkelijk.
maar kunnen jullie me vertellen hoe ik dit alles moet samen voegen zodat ik dit alles op één dvd kan branden in plaats van twee?
 
Ik weet feilloos hoe dit werkt met het samenvoegen van 2 avi's (nou ja, feilloos, aan de hand van tutorials dan...........), maar hoe een aantal vob's gevoegd worden wil ik ook graag weten, vandaar mijn reactie nu. (ik krijg dan een mail als er iemands reageert die dat wel eens heeft gedaan).

Daarnaast ben ik een beetje bang dat er sowieso iets "uit de pas gaat lopen" als het al zou kunnen. Er hoeft maar een kwart tel of zo bij einde / begin niet goed meegenomen te worden en de mondbewegingen lopen al niet meer synchroon met het geluid, nog even los van de subs.

Maar ik ben heel nieuwsgierig naar andere antwoorden op je vraag. Ik volg het topic met belangstelling.
 
Ik zou dat ook zeer graag willen weten

Ik zou dat ook zeer graag willen weten
 
In TMPGEnc DVD Author is het mogelijk van twee DVD's in te voegen en een menu te creeren, ik ben dit net aan het proberen want zou dit uiteraard ook willen weten.
 
Ik heb net een DVD van band of brothers ondertiteld
en die bestaat uit twee delen en die twee delen waren na het ondertitelen twee apparte DVD´s geworden(dit kwam door de srtfiles) en die wilde ik dus weer samen voegen tot één DVD.
Dus ik had hetzelfde probleem.
Nu heb ik na veel zoeken en veel tijd verspillen met allerlij programma´s uitgevonden dat het het beste met Nero 7.0.1.4(Nero 7 premium) gaat.
Als je nero7 geinstalleerd heb en je opend nero startsmart ga dan naar naar "Back up"
Bij BackUp ga je naar "kopieer Multiple DVDvideofilms samen als één" en daar kun jeje
titels importeren en branden maar.
Bij mij werkt het perfekt en lekker makkelijk:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan