foto's in Frontpage

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tammientje

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2005
Berichten
13
Hai:thumb:

Ik heb een website gemaakt in frontpage en wil nu foto's erbij hebben.
Frontpage zelf gebruikt een foto programma waar ik niks aan heb.

Ik heb op de website tekst getypt en je moet naar beneden scollen om alle onderwerpen te lezen hier een voorbeeld van hoe het er ongeveer uit ziet:

dansen
tekst

zingen
tekst

etc etc

Nu wil ik naast die 'kopjes en tekst' een foto slide show laten afspelen van ongeveer 4 a 5 foto's Nu ben ik op zoek naar een foto programma (uiteraard niet te duur :p ) die ik kan gebruiken hiervoor.
Ik had op internet Gifmaker (active gifcreator) gevonden en die voldeed wel aan de eisen alleen was het net of mijn foto's getekend waren echt heel vaag :confused:

Hoop dat iemand weet wat voor programma ik het best kan gebruiken.

Alvast bedankt:thumb:
 
dat het 'getekend' is komt omdat de kwaliteit van de afbeeldingen heel slecht staat ingesteld bij het programma. Dit gaat als het goed is wel goed wanneer je 'normale kleuren' gebruikt (standaard kleuren) zoals rood, zwart, blauw etc.

Je kan ook een slideshow laten zien door middel van 'JavaScript'.
Hier kan je op www.google.nl wel genoeg info over vinden.

Edit: Klik HIER om een voorbeeld te zien
Wel moet je nu je broncode in duiken om dit even toe te voegen... maar dat moet niet al te moeilijk zijn... (hoop ik)
 
Laatst bewerkt:
foto album

Hoi.

Zelf gebruik ik JalBum en daarmee kan je prima fotoalbums maken op veel verschillende manieren en uiterlijken.
zie www.jalbum.net om dit gratis te downloaden.

verder ben ik nieuwsgierig geworden naar het verloop van je site want je steekt er volgens mij aardig wat tijd en energie in om er iets moois van te maken.
 
johndejongh zei:
Hoi.

Zelf gebruik ik JalBum en daarmee kan je prima fotoalbums maken op veel verschillende manieren en uiterlijken.
zie www.jalbum.net om dit gratis te downloaden.

Kan ik de gemaakt slide show dan wel in mijn website zetten want dat is mij niet duidelijk

Gr Tam
 
Jalbum fotoslide

Hoi.

Ja hoor. die kan je invoegen. Je kan het als aparte bladzijde laten zien middels een link naar je index van je fotoalbum. Zelf zet ik een aparte map op de server en link daar dus naar.
Als voorbeeld kun je kijken op mijn site www.tommie.nl en daar klikken op kat van de maand. Nog een keer verder klikken op meer afbeeldingen en je komt vanzelf in het album.

Volgens mij zou het ook moeten kunnen in een aparte laag (FP 2003) maar dat heb ik nog niet geprobeerd.

Als je er niet uitkomt moet je het ff laten weten. Dan ga ik er verder op in.

succes.
 
johndejongh zei:
Hoi.

Als voorbeeld kun je kijken op mijn site www.tommie.nl en daar klikken op kat van de maand. Nog een keer verder klikken op meer afbeeldingen en je komt vanzelf in het album.

Volgens mij zou het ook moeten kunnen in een aparte laag (FP 2003) maar dat heb ik nog niet geprobeerd.

Als je er niet uitkomt moet je het ff laten weten. Dan ga ik er verder op in.

succes.

Hee ziet er goed uit die slide show :thumb: Maar dat is geen Jalbum. Maar Flash. Ik ga toch verder met Javascript kijken of ik daar uit kom. Alvast bedankt!! Gr Tam
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan