slechts 1 uur film op dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

peterge

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 jan 2006
Berichten
2
mijn vraag is de volgende: overal lees ik dat er 2 uur digitale film van je videocamera op een schijf van 4.7 GB gebrand kan worden.
Ik brand mijn dvd via een SONIC programma maar er kan maar 1 uur op.
ook als ik opneem in lp of sp of normaal, er kan gewoon niet meer dan 1 uur op.

IK VIND DE DUAL LAYER DVD TE DUUR DUS IK ZOU GRAAG WILLEN WETEN HOE IK MEER OP MIJN DVD KAN BRANDEN?
 
NERO?
NEROVISION?
CANOPUS?

Gebruik zoekmachine voor evt.GRATIS downloadbaar software zoals google of altavisat

Ik heb zelf weken maar dan weken doorgebracht achter de PC om een X-aantal video-banden en q8 camera bandjes op me HD te zetten te bewerken en uiteindelijk op DVD weg te branden met NERO het is gelukt maar het hoeft niet meer voor mij erg intensief werk

Jouw probleem 2 uur beeld op digitale camera zet het eerst op je HD werk sneller om te beginnen

dan kijk naar de extensie maak er AVI of MPEG of VCD of SVCD van via verscheidene coderingssoftware te vinden allen GRATIS op WWW.DOOM9.NL
Daarna kun je altijd met NERO branden NERO is 's werelds nummer 1 software om te branden op cd.dvd etc..in welke vorm je wilt

SONIC zegt mij niet veel

Maar als jij 2 uur heb gefilmd past met gemakkelijk op 1 dvd
Ik zit nu met 2 dvds van 17 maal 500 MB is zon 8,5 GB op DVD
wat ik op 1 DVD van cap.4,7 GB wil zetten ben doende hiermee gaat lukken

lees ander op de site www.weethet.nl is nederlands

s6 en laat wat horen

Oh en het meeste tijd zit hem in op de HD zetten en coderien omzetten naar wat je wenst rest ik makkie op dvd branden is 10 minuutjes

maar denk na handel ne denken
s6
 
POWERMERCEDES coderingssoftware te vinden allen GRATIS op [url zei:
WWW.DOOM9.NL[/url]

En dit geef je aan in je eigen Topic,dat Snap ik dan niet???
>>>>En s.v.p. GEEN verwijzingen naar de software welke GRATIS te downloaden zijn via WWW.DOOM9.ORG<<<<<<
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan