PowerDVD - TV Out Port

Status
Niet open voor verdere reacties.

hans00

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 jan 2006
Berichten
4
als ik een dvd wil draaien met PowerDVD dan krijg ik vaak een foutmelding: TV Out port of your display is not working properly; ik moet blijkbaar de TV out function uitschakelen, maar ik weet niet hoe dat moet; is er iemand die mij daarbij kan helpen
 
Beste hans00,

probeer het eens met deze leuke prog (14 Dagen Trial "ShareWare") DVD X Player Pro en dan even kijken als je dezelfde foutmelding weer krijgt.

:thumb:
 
DVD X Player Pro

SickWithIt zei:
Beste hans00,

probeer het eens met deze leuke prog (14 Dagen Trial "ShareWare") DVD X Player Pro en dan even kijken als je dezelfde foutmelding weer krijgt.

:thumb:
Bedankt, nu gaat het wel goed! :)
Weet je trouwens of hiervan ook een gratis versie te bemachtigen is; probleem is dat deze versie maar 14 dagen geldt; om dit programma langer te gebruiken heb je blijkbaar een gebruikersnaam en serienummer nodig.
 
Beste hans00,

dan ligt het toch aan PowerDVD, probeer het even te deinstalleren, herstart je PC, en installeer PowerDVD weer opnieuw, herstart je PC, en probeer het dan nog een keer....

DVD X Player (Standaard & Pro) is helaas niet gratis, ik ben bang dat je het toch zal moeten kopen mocht je het uiteraard goed vinden !!

een Gratis versie hiervan helaas, bekijk even de downloads van DVD X Studios.

wens je veel succes,,,,
 
SickWithIt zei:
Beste hans00,

dan ligt het toch aan PowerDVD, probeer het even te deinstalleren, herstart je PC, en installeer PowerDVD weer opnieuw, herstart je PC, en probeer het dan nog een keer....

DVD X Player (Standaard & Pro) is helaas niet gratis, ik ben bang dat je het toch zal moeten kopen mocht je het uiteraard goed vinden !!

een Gratis versie hiervan helaas, bekijk even de downloads van DVD X Studios.

wens je veel succes,,,,

Bedankt voor de tip!:D
 
Beste hans00,

mocht PowerDVD daarna nog steeds hetzelfde foutmelding weergeven,

probeer dan SlySoft AnyDVD op het achtergrond te draaien, Installeer AnyDVD, herstart je PC, en probeer dan je DVD-tje met PowerDVD....

veel succes,,,,:thumb:
 
SickWithIt zei:
Beste hans00,

mocht PowerDVD daarna nog steeds hetzelfde foutmelding weergeven,

probeer dan SlySoft AnyDVD op het achtergrond te draaien, Installeer AnyDVD, herstart je PC, en probeer dan je DVD-tje met PowerDVD....

veel succes,,,,:thumb:

Beste SickWithlt,

bedankt; via dit programma werkt PowerDVD nu wel voor de betreffende DVD's; het is trouwens voor mij de eerste keer dat ik via een forum een probleem voorleg; maar succes is verzekerd zie ik nu wel; nogmaals bedankt voor je hulp!!!!
 
Beste hans00,

graag gedaan, ik vind het :thumb: dat het je gelukt is,,,, !!!!

en misschien tot de volgende keer, ????

:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan