1Click DVD Copy = VXD fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bugs Bunny

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2004
Berichten
406
Daar zit ik met mijn nieuwe NEC 4550 brander...en een hoop blauwe schermen..:(
Als ik 1Click DVD Copy probeer te gebruiken dan: of gebeurd niets met de brander of krijg ik een blauwe scherm met VXD fout. Even gegoogled en zou te maken hebben met de snelheid van de brander...?? Klopt dit? En waar verander je dit (aanpassen)?

Shrink DVD is ook niet echt.. Voor Encoding heeft hij 5 uur nodig! Klopt dit wel?
Maar soms loopt Shrink ook vast.

Ik weet genoeg van PC's maar niets van DVD branden:confused:
Misschien kan iemand wat tips geven?
Heb inmiddels AndDVD (v 5.8.1.1 - trial) op de PC gezet. Deze werkt maar 21 dagen :(
In combinatie met welke progje moet ik AnyDVD gebruiken en hoe werkt dit precies?

Veel vragen..maar goed ik (en de brander) zit beetje vast...
 
Hoe is de brander aangesloten ?
Dus HD master en dan?

En master slave volgorde ook goed?

Brander staat graag master
 
Laatst bewerkt:
Brander is ook master, dat zit wel goed.
Of moet ik dat 'Binflash' doen? Dit dus = http://binflash.cdfreaks.com/

Ik ben nu aan het klooien met Shrink. Probeer een kopie te maken van een muziek DVD (testen).
DVD duurt normaal 110 min. Shrink is al 2 uur bezig en moet nog 3 uur ...
Ik zet hem zo uit, heb geen zin om tot 5 uur te zitten...straks loopt hij ook nog vast om 4 uur of zo..
Dit is niet leuk
 
Laatst bewerkt:
Bugs Bunny zei:
Heb inmiddels AndDVD (v 5.8.1.1 - trial) op de PC gezet. Deze werkt maar 21 dagen :(
In combinatie met welke progje moet ik AnyDVD gebruiken en hoe werkt dit precies?
AnyDVD is met name interessant om DVD-beveiligingen te verwijderen. Deze hoef je alleen te installeren en werkt verder op de achtergrond. (je kunt eventueel instellingen wijzigen indien nodig)
Zelf heb ik AnyDVD geinstalleerd en gebruik DVD Decrypter om een DVD op m'n harde schijf te zetten. Vervolgens brand ik het met Nero.

Maar daar heb je alleen iets aan als het probleem niet hardware matig is :)
 
Bedoel je DVDFab Decrypter?
Werkt dat sneller dan Shrink?
Dus AnyDVD laten draaien, vervolgens met Decrypter een kopie op de HD en dit met Nero branden?

Ik snap nog steeds niet waarom1Click niet goed werkt (VXD fout) ..
 
Ik bedoelde niet DVDFab Decrypter, maar dat is wel een soortgelijk programma. Het enige wat deze programma's doen is de beveiligingen verwijderen (in combinatie met AnyDVD) en de DVD naar de HD kopieren, zodat deze normaal te branden is.
Het verschil met Shrink is dat Shrink zorgt dat de DVD op een 4,3 GB DVD past (waardoor je veel meer tijd nodig hebt om de DVD om te zetten), in tegenstelling tot die andere programma's. :)

Maar met 1Click heb ik helaas geen ervaring, dus daar kan ik je niet mee helpen.. :(
 
Dus AnyDVD en Decrypter zijn alleen te gebruiken indien bestand daarna op een lege DVD van 4,5 past?

Ik stop zo, en dat testen met Shrink ook (duurt te lang).

Misschien weet iemand waarom de 1Click niet goed werkt (hardware misschien)?

Nog bedankt voor je antwoord!
 
AnyDVD en Decrypter zijn altijd te gebruiken om een DVD op je HD te zetten, maar als je de DVD vervolgens wil branden op een 4.3GB DVD dan kan het zijn dat je deze als nog moet bewerken met bijvoorbeeld DVD Shrink.

Overigens zie ik nu dat de DVD decrypter die ik in eerste instantie bedoelde is overgenomen door Macrovision, dus deze is niet zo makkelijk meer te vinden op internet.. :(
( maar ik test momenteel DVDFab Decrypter even uit :) )
 
Laatst bewerkt:
Het is dus mogelijk om bestanden dat opgeslagen zijn via Decrypter alsnog te bewerken met Shrink?

Dat nieuws over Macrovision wist ik al, dat doen ze... als iemand Macrovision kan decrypten...;)

Nu nog een pilsje en ik ga naar bed.

Off-topic = de meiden van Vanilla Ninja zijn SUPER mooi.:love:
 
Laatst bewerkt:
Het lastigste is meestal om de dvd op je HD te krijgen door de beveiligingen. AnyDVD is wat dat betreft een heel goed hulpmiddel! Als de DVD eenmaal op je HD staat kun je er alles mee doen wat je wil, zonder dat last hebt van beveiligingen. Dus shrinken met bijv DVD Shrink kan ook (hoewel je dan waarschijnlijk wel kwaliteitsverlies zult hebben).

Off-topic: Ik ben het helemaal met je eens! :D
 
Laatst bewerkt:
Vdx fout!?

Welk Besturing Systeem?

Volgens mij is het iets met je netwerkkaart.

Tovalig Norton er op gehad,dan zal er nog wat zijn achtergebleven
 
Fout melding: OE op 0028 : C0031522 in VXD aangeroepen vanaf 0028 : C19BD510 in VXD.

Win ME op een Athlon 1200 MHz PC

Netwerkkaart? Wat heeft die te maken met het lezen van een DVD?

Norton: op de PC zit NIS 2003 (AV + firewall) maar die heb ik uitgeschakeld tijdens testen van de brander.

Overigens: vannacht is fout gegaan (ik ging naar bed). DVD was uitgeworpen maar Shrink heeft alleen de video (geen audio erbij) opgeslagen.
 
Is dit je eerste dvd-brander? Zo ja, weet je zeker dat je ide-kabel 80-pins is?

Ennuh, dvddecrypter moeilijk te vinden? :confused: Hier is 'ie gewoon te downen hoor..

DVD-Decrypter is na mijn weten de snelste als het op rippen aankomt. Rip eerst een 'iso' naar je harde schijf en van daaruit de iso (als ie niet te groot is, en anders verkleinen met shrink) branden als image met bijv. nero.

Doom9.nl is trouwens een heel handige site met veel tutorials (gidsen) die precies uitleggen hoe om te gaan met dvd's, ze te backuppen, bewerken etc. etc.

Overigens, met shrink (als je moet verkleinen en de iso verkregen met decrypter groter is als 4.37G) kun je aan de rechterkant van het progje bijv. alle ondertitels weghalen, audio (zoals 5.1 dolby etc.) weglaten waardoor de hoofdfilm zoveel mogelijk ruimte krijgt en je zo weinig mogelijk verlies hebt..

[edit]De foutmelding betekent dat je systeem de snelheid van het schrijven niet bij kan houden. De snelheid verlagen zou het probleem op moeten lossen. Een 1200 is eigenlijk ook te weinig voor dvd-bewerking/kopieren[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Tarabass:
-het is mijn eerste DVD brander maar ik heb genoeg andere dingen gebrand. Kabels zijn goed, alles klopt.
-jou link DVD decrypter komt (helaas) hier uit = http://www.doom9.org/index.html?/leech.htm dus ik krijg de mededeling van = unauthorized download..
-ik ga nog kijken (uitprinten) naar handleidingen op de Doom site.
-shrink progje: het blijft vreemd dat een buurman een film (compleet met alle extra’s, film van 180 min) binnen 1:40 uur gaat encoden en ik doe 5 uur over.
-foutmelding (VXD) gebeurd direct bij het lezen. Dit gebeurd vooral met een ***lig film, region free, zonder beveiliging. Met deze film (DVD) loopt Shrink vast maar loopt 1Click DVD ook vast.
Hoe kan ik de lees snelheid verlagen? Misschien werkt het dan. Met deze film (op verzoek van een klein meisje) klooit de hele buurt. Bij 2 verschillende buren (waarvan 1 met super PC met XP erop) loopt deze DVD vast. Je kan de film wel kijken op PC of DVD player maar bij een kopie loopt de boel vast. Bij mij met de VXD melding.

Bandit123:
Sorry maar zover was ik ook gekomen. Als je door had geklikt dan zag je bijv. dit: http://www.computing.net/windowsme/wwwboard/forum/46511.html en daar spreekt men ook over het veranderen van snelheid. Weet je hoe ik dat moet doen? Leessnelheid dus?
Goede uitleg of nuttige link zijn O.K., maar googelen.. dat kan ik ook
 
Die VXd fouten waren met 98 schering en inslag vandaar de link.

Snelheid verlagen kan volgens mij het beste gedaan worden met een Dvd lezer van de eerste typen toen sneheid nog niet zo hoog was


Kom ik wat anders tegen hoor je van me.
 
DVDDecrypter is gewoon te downloaden op doom9, via de download-pagina en dan bijna onderaan onder het kopje 'Descrambling / Riptools'. De link die ik je gaf is toch zeker naar een .exe en hier in firefox doet 'ie het wel gewoon. Misschien 'opslaan als' proberen :(

Je hebt hem volgens mij toch echt nodig om je snelheid te verlagen. Bij mij is in shrink iig de snelheid niet te verlagen. Maar je kunt even kijken in shrink via BackUp!->burn settings. Daar kun je de snelheid veranderen. Wat je ook kunt proberen is met nero een image te schrijven, en daarmee de snelheid de verlagen..

In DVD-Decrypter set je de mode in 'iso->read' om een iso te branden. De snelheid kan je verlagen via 'tools->settings' en dan tabblad 'device'. Aan de rechter kant halvewegen vink je 'Set Read Speed' aan en zet je de snelheid op 2x.

Het blijft raar dat het met 1 dvd gebeurt, en dat ook nog op meerdere pc's. Maar de snelheid verlagen is te proberen. Maar misschien is de dvd niet goed meer (perfect) meer. Ik heb hier ook een nieuwe brander die ouwe dvd's soms niet leest, maar als ik ze dan in mijn hele ouwe dvd-speler (pc) doe dan draaien ze wel. Anders zou ik het ook niet weten. Alleen dat ik geen voorstander ben van de any (dvd/cd etc.) serie ben, zelf veel problemen mee gehad..
 
En zo"n oude lezer die nog goed is zal je dan nodig hebben ,maar waar vindt je die nog??
Van iemand lenen ,of beurs
 
Hi Base!
Jou link werkt wel, toppie! Grappig: bijna nergens te vinden maar de “maffe” Oostblokkers (pagina zit bij Roemenen) hebben het nog wel.
Ga morgen proberen als dat filmpje toch lukt. Het blijft een raadsel.. = regio vrij, geen beveiliging en toch lopen 3 verschillende PC’s vast. Dit is echt maf..

Bandit123: Op deze PC heb ik al bijna 5 jaar ME. Ondanks andere meningen, werkt dit hier prima, nog nooit een crash e.d. Ik was verbaasd dat ik nu een blauwe scherm krijg met dat VXD.
Hoe bedoel je DVD lezer van de eerste typen? Ik heb deze brander sinds 2 dagen, het is een NEC ND-4550A. Bij hardware zie ik geen optie om leessnelheid te verlagen

Tarabass: ik kan echt niet van jou link downen. Op de pagina dat ik krijg, staat iets over aanpassen van Firefox om e.e.a. referer of zo te accepteren. Ik kan de optie in het NL versie van Firefox niet vinden?? Heb geprobeerd zonder Norton firewall maar dan gaat nog niet. Geeft niets, het link van Base was goed
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan