automatische update msn

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ghilezz

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2006
Berichten
27
Hee mensen,
Ik heb een computer met windows 2000 en daar had ik msn 7.0 op alleen die doet het nu niet meer. Op mijn andere computer met XP deed hij het ook niet meer maar daar heb ik nu msn 8.0. Alleen msn 8.0 kan niet op windows 2000, dus wil ik graag msn 6.2. Maar er is echter een probleem. Als ik me dan wil aanmelden met msn 6.2 komt er een melding van: er is een nieuwe versie van msn beschikbaar. je moet deze installeren om dit programma te gebruiken. Mijn vraag is dus: hoe zet je dat update uit? Want ik wil gewoon 6.2 houden
 
Even opnieuw installeren en dan zou je hem niet meer mogen krijgen:

We gaan MSN Messenger even helemaal verwijderen. Ook de mappen ervan.

Je raakt wel je zelf ingevoerde emoticons kwijt. Als je deze wilt bewaren moet je het even zeggen en dan krijg je daar een uitleg voor:)

Hoe je Messenger Plus helemaal kan verwijderen staat er ook tussen. Als je geen Messenger Plus gebruikt kun je de stappen met betrekking tot Messenger Plus overslaan.

Opnieuw installeren.

Er zijn meerdere manieren om MSN Messenger (en Messenger Plus) te verwijderen en daarna weer te installeren, maar bij de meeste manieren mist een stap.
Deze oplossing werkt voor meerdere problemen. Bijvoorbeeld als je iedere keer de melding krijgt ''er zijn nieuwe updates'' Dit is de oplossing:

Verwijder msn (en msn plus) en installeer msn (en eventueel Messenger Plus) daarna opnieuw. Volg deze aanwijzingen PRECIES (Niets overslaan):
1. Ga naar software en verwijder msn (indien aanwezig Messenger Plus).
2. Start de computer opnieuw op.
3. Ga naar je harde schijf en verwijder (indien aanwezig) de mappen van msn en Messenger Plus. Onderaan staan de mappen van MSN Messenger en Messenger Plus.
4. Start opnieuw op.
5. Ga naar de site van msn en download de nieuwste versie van msn (eventueel die van Messenger Plus).
6. Installeer msn (eventueel msn plus).
7. Start opnieuw op.
8. Kijk of msn het nu goed doet.

Soms is het nodig om na punt 3 nog even een registercleaner te draaien. -->CCleaner<-- kan je hier voor gebruiken. Punt B van de Handleiding.
Als je besluit een registercleaner te gebruiken is het aan te raden om een systeemherstelpunt te maken of een registerback-up.

Bij Messenger Plus kan je eerst een back-up maken van de instellingen. Open msn en ga naar plus>voorkeuren. Daar staat linksonderin back-up. Dan selecteer je ''instellingen exporteren. Kies een map uit en na herinstallatie kan je ze weer importeren.

De mappen:
MSN Messenger Mappen:
- C:\Program Files\MSN Messenger
- C:\Documents and Settings\%user%\Application Data\Microsoft\MSN Messenger

Messenger Plus mappen:
- C:\Program Files\MessengerPlus! 3

Dit zijn de standaard mappen. Dit kan bij jou anders zijn.

De dikgedrukte mappen zijn de mappen die bij punt vier verwijderd moeten worden.

De schijfletter "C:\" kan anders zijn. Dit is afhankelijk van waar je MSN Messenger hebt geïnstalleerd (tevens Windows want MSN Messenger wordt op dezelfde schijf geïnstalleerd als Windows).

Ik raad jou aan om ook even de registercleaner te draaien bij punt 3, maar let wel op de waarschuwing die er staat!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan