mediaplayer 10 op windows xp ??????

Status
Niet open voor verdere reacties.

hasie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
1.049
wie kan mij helpen
ik heb een avi file die wil ik afspelen
alles was goed maar nu heb ik opeens iets raars

dus als ik nu op de avi file klik en openen met media klik dan heb ik gelijk voledig scherm
als ik het wil verkleinen of afsluiten niets doet het het blijf gewoon verder spelen
ik moet dan via de hoofdschakelaar de pc uitzetten ctrl alt delete doet het ook niet.

maar als ik eerst de media opent en dan de file open en afspelen doe dan is alles goed kan ik het groter kleiner enz enz alles werkt

hoe kan ik dit oplossen
iemand eenig idee?

groetjes
hasie
 
Ik heb geen oplossing denk ik maar wel een hulpmiddeltje.
Druk eens op de Windows-toets (die met dat windows vlaggetje)
Zo heb je je taakbalk terug.
Kijk of je dan wel iets met de grootte van het scherm kunt doen.
Zo nee,
Sluit dan netjes af via: rechtsklik op taakbalk/taakbeheer/mediaplayer afsluiten.
En kijk nog eens bij je instellingen of het veranderen van videogrootte iets uitmaakt..
 
Laatst bewerkt:
Elisa zei:
En kijk nog eens bij je instellingen of het veranderen van videogrootte iets uitmaakt..
Als aanvulling op wat Elisa je adviseerde.

Ga in Windows Media Player naar "Beeld > Videogrootte".

Haal de vinkjes weg voor "Bij wijzigen formaat videobeeld aanpassen aan speler" en voor "Bij opstarten speler aanpassen aan videobeeld". Zet daarna een vinkje (voor de zekerheid) voor: 50%.

Als WMP toch weer eens, na het klikken op een geluidsbestand, opstart met volledig beeld, druk dan op Ctrl+2. Zou "Compacte modus" moeten opleveren.
 
elisa en boeing
ik heb alles al geprobeerd maar het blijf het zelde
ik heb die filmpje uitijndelijk opnieuw gedownd
en alles is weer normaal

ps -als die eenmaal gestart is met die voledige scherm dan kan ik echt niets meer doen
rechtsklik ctrl alt dellete vlagetje van windows echt niets doet het
het is denk ik iets met die filmpje te maken maar wat????
ik heb het nu dus opnieuw gedownd en het is nu weer normaal die oude heb ik verweiderd
die wou ook niet verweiderd worden omdat er zogezegd al open was dat die daarom niet kon verweideren
ook al sluit ik alles en aleen verweideren klik kon niet verweideren
via dos heb ik het maar verweiderd en gelijk online gescant maar niets te vinden
dus mijn probleem is wel opgelost maar hoe??? kan een filmpje zo iets doen is nog steeds een vraag.

groetjes
hasie
 
Weet je soms toch niet.
Als iets niet normaal werkt gooi ik het er razendsnel vanaf en scan direct mijn pc op trojans en spyware :)
Zo hou je de boel gezond.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan