Van .scr naar .avi of .mpeg

Status
Niet open voor verdere reacties.

snel0026

Verenigingslid
Lid geworden
10 feb 2002
Berichten
379
Is het mogelijk om een screensaver.scr om te zetten naar een avi-of een mpeg-bestand?
 
Bedankt voor je snelle reactie, maar voor zover ik het heb geprobeerd gaan alle programma's alleen maar van avi of mpeg naar scr en niet andersom.
Of zie ik wat over het hoofd?
 
As dat zo is, dan zit ik er naast. Ik zag de "grote" tkst bovenin die pagina: SCR to AVI en derhalve ging ik er vanuit............. Maar als jij de progjespromo's hebt doorgeakkerd en het kan niet, tja, dan zit ik er dus naast.
 
't zat mij toch niet lekker en daarom ben ik even verder gaan speuren.

Ik vond de volgende tekst. Kennelijk bestaat er geen rechtstreekse converter, maar is het wel mogelijk om de uitvoer van de screensaver op te nemen, m.a.w. de conclusie luidt:

nee / ja het kan niet / wel......... ;)

A *.scr-screensaver is a computer program, designed to be run on a x86-Computer controlled by a Windows operating system.
The only thing you could do is: Record the 'output' of the screensaver to a video file. (Convert the recorded file to an VCD-compliant file). Burn this file to an VCD. Play it. Enjoy it.

Wat je nu mogelijk moet doen is software vinden om de "uitvoer" van de .scr mee op te nemen. Ik hoop dat je met dit stukje informatie toch weer een stukje verder bent.
 
Laatst bewerkt:
't Is gelukt!!!!!:D

Dank,dank,dank:thumb: :thumb: :thumb:

Precies zoals jij aangaf. Wel eerste de recorder starten en dan de scr afspelen.
Later kun je het teveel aan beeld er afknippen.

Hartstikke bedankt.:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan