Dvd kopiëren

Status
Niet open voor verdere reacties.

annemarie7

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2004
Berichten
45
Ik probeerde vandaag voor het eerst een dvd te kopiëren met Nero ; ik krijg echter de volgende foutmelding : ' Nero Recode 2SE is een fout tegengekomen en kan niet doorgaan. Openen van bestand mislukt. Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden '
Wat betekent dit en is er een oplossing?
 
Heb je misschien nog net even iets aan de omschrijving veranderd?
Dan staat het n.l. ook niet meer op zijn plek.
Zeg maar Beatles 1990 en jij hebt er Beatles Liverpool 1990 van gemaakt.

Of het bestand toch ergens anders in een map gezet?
 
Je wilt toch niet zeggen dat je niet begrijpt wat ik schrijf?
Het is toch echt Nederlands hoor.
 
'k snap inderdaad niet wat je bedoelt ; 'k heb de dvd in de dvd speler/writer ( laptop ) gestopt , geklikt op importeren en kreeg foutmelding.
 
Heb je wel eens meer een dvd zo geimporteerd?

Openen van bestand mislukt. Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden '

Het vreemde aan deze melding is n.l. dat je zelf de bron (dus je dvd-speler) opgeeft en vervolgens zegt Nero dat hij niet kan openen en nog erger...... het opgegeven bestand niet kan vinden :shocked:

Dat laatste hoort hij alleen te zeggen als het files op je harde schijf betreft en als je er iets aan gewijzigd zou hebben. Klopt dus niet zo erg.
Dat openen is wat anders.

Zitten er misschien krassen of vet op die dvd?
 
Laatst bewerkt:
Het was voor 't eerst dat ik probeerde een dvd te kopiëren, er waren twee dvd's , de eerste (+/- 4 GB) ging probleemloos maar bij de tweede (9,33 MB) kreeg ik de foutmelding
 
Kan het zijn dat deze beveiligd is? Dat zou het niet kunnen openen verklaren.

aangezien het nieuwe dvd's betreft zitten er ook geen krassen of vet op
Nou, een vinger zit zo op :D
 
Laatst bewerkt:
zou natuurlijk kunnen dat hij beveiligd is , is er een manier om dit te zien ? en een manier om hem toch te kopiëren als hij beveiligd is?
 
Er is een programma voor. Tenslotte moet het mogelijk zijn je eigen dvd's als reserve te kopieren!
Hier is de bovenste voor jou maar die andere progjes zijn ook leuk.
Ik gebruik nooit Nero maar CloneDvd voor het kopieren van dvd's.
Het zijn trials.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan