live box

Status
Niet open voor verdere reacties.

hunt

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2002
Berichten
501
wie kan mij vertellen of ik er goed aan doe om bij Wanadoo de live box aan te schaffen.
Ik wil dit gaan doen omdat ik , 1 eindelijk van de KPN (op 9 euro na ) af ben, 2 snel kan internetten , 3 gratis kan bellen , 4 omdat ook digitale TV eraan komt.

wie heeft er al ervaring met deze live box, en kan mij vertellen of ik er goed aan doe ???
 
De redenen die je aangeeft zijn niet correct !
Je bent niet van KPN af,je kunt niet gratis bellen (starttarief 4 cent zie website Wanadoo)
en snel internetten is een ruim begrip.De test op de site van Wanadoo is geen garantie !
 
ik had de indruk , van TV , dat het bellen gratis was ( is ) , dacht dat je alleen nog iets van 9 euro moest betalen aan de KPN.
 
wanadoo rekent vanaf 21 februari een starttarief van 4 cent

zit zelf ook bij wanadoo maar heb er ontzettend spijt van
haal de beloofde snelheid nooit, verbinding valt regelmatig uit (volgens hun omdat ik een virus heb)
ben bezig om het abonnement voortijdig optezeggen, wat opzich wel moet lukken omdat ze de voorwaarden hebben verandert. als ik jou was zou ik er nog eens goed overnadenken
 
spaceboy zei:
wanadoo rekent vanaf 21 februari een starttarief van 4 cent

zit zelf ook bij wanadoo maar heb er ontzettend spijt van
haal de beloofde snelheid nooit, verbinding valt regelmatig uit (volgens hun omdat ik een virus heb)
ben bezig om het abonnement voortijdig optezeggen, wat opzich wel moet lukken omdat ze de voorwaarden hebben verandert. als ik jou was zou ik er nog eens goed overnadenken

Opzeggen moet geen probleem zijn.Er zijn genoeg opties besproken op diverse site's want ze hebben een aardige bok geschoten.
 
nou , is moeilijker dan ik dacht
volgens hun heb ik adsl family en telefonie apart aangevraagd mag duz alleen telefonie opzeggen, heb volgens hun adsl 20102005 aangevraagd en telefonie 08112005, maar heb brieven in huis waar op beide aanvragen 20102005 staat, er gaat morgen een aangetekende brief de deur uit waar ik in vraag om directe opheffing vh internetabonnement, ik sta in mijn recht omdat ik beide op dezelfde dag heb aangevraagd, dat zij hun gegevens niet op orde hebben is niet mijn schuld.
 
spaceboy zei:
nou , is moeilijker dan ik dacht
volgens hun heb ik adsl family en telefonie apart aangevraagd mag duz alleen telefonie opzeggen, heb volgens hun adsl 20102005 aangevraagd en telefonie 08112005, maar heb brieven in huis waar op beide aanvragen 20102005 staat, er gaat morgen een aangetekende brief de deur uit waar ik in vraag om directe opheffing vh internetabonnement, ik sta in mijn recht omdat ik beide op dezelfde dag heb aangevraagd, dat zij hun gegevens niet op orde hebben is niet mijn schuld.

Niuet te snel opgeven,maar poot stijf houden !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan