speedtouch modem thomson 510

Status
Niet open voor verdere reacties.

hope007

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 jan 2006
Berichten
1
hallo ik heb een vraagje kun je op een speedtouch modem meer computers aansluiten? en ja als dit kan hoe ?dan want ik ben mijn boekje kwijt :( vriendelijke groet Hope
 
Ik lees overigens in dat PDF bestand dat er meerdere modellen 510 zijn. (Kijk even naar de achterkant van je modem en de achterkant van de modem in het pdf'je) 't aantal aansluitpunten geeft je het antwoord.

Mocht je maar een pc kwijt kunnen, dan kun je natuurlijk altijd nog middels de optie "internet delen binnen een thuiswerk" meerdere pc's aan de praat krijgen. Ik moet alleen heel eerlijk zeggen dat dat niet direct een fijne optie is want de hoofdpc, (waaraan de modem hangt) moet dan altijd aan staan als op een andere netwerkpc internet moet gaan draaien. Ik zou dan veel liever voor een tientje of 7 a 8 kiezen voor een multipc modem, maar goed, da's jouw keuze.
 
Laatst bewerkt:
Als je maar 1 ethernet aansluiting op de speedtouch510 modem hebt zitten, kan je er een eenvoudig routertje achter aanhangen en daar de pc's aankoppelen.
 
hope007 zei:
hallo ik heb een vraagje kun je op een speedtouch modem meer computers aansluiten? en ja als dit kan hoe ?dan want ik ben mijn boekje kwijt :( vriendelijke groet Hope
Welkom op helpmij. Aangezien dit wel een heel erg verkeerde sektie is zal ik de vraag voor je verplaatsten:)
 
Laatst bewerkt:
Sorry :) verkeerde quote. is aangepast.
 
jackall zei:
Als je maar 1 ethernet aansluiting op de speedtouch510 modem hebt zitten, kan je er een eenvoudig routertje achter aanhangen en daar de pc's aankoppelen.

Nee niet doen,je Speedtouch is al een router dus een simpele switch is voldoende !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan