Battlefield 2 handleiding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joren 007

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2004
Berichten
905
Hallo allemaal,

Ik zoek de VOLLEDIGE handleiding, die normaal bij de CD-ROM van Battlefield 2 geleverd wordt, in bijv. PDF formaat. Ik heb de Demo gedownload, maar ik wil ook graag de handleiding. Weet iemand waar ik deze vandaan kan halen? Kan dat uberhaupt wel? Of weet iemand iets anders?

Joren 007
 
tijdens het spelen word dat uitgelegd,
speel anders singleplayer dan kan je rustig alles bekijken hoe het moet,
google eranders maar is goed naar (denk wel dat je dat gedaan hebt)


suc6
 
in tegenstelling tot anderen kan ik je wel een fatsoenlijke link geven naar een handleiding voor battlefield 2.
(opmerkingen als
google eranders maar is goed naar
heeft niemand wat aan :p )
- nadeel, het is de engelse versie [link verwijderd]

[edit mod] nog een nadeel: het staat op een site waar ook materiaal op staat wat op helpmij niet toegestaan is [/edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
wat eens sarcasme ik heb het ook tijdens het spelen geleerd, voor zover dat mogelijk is en ik heb gewoon iets nuttigs gezegt
 
de leercurve voor een shooter lijkt mij ook heel nihiel...maargoed, die manuals bestaan wel :p
 
is deze vraag nu dan opgelost?
volgens mij staat de status nog niet goed...
 
Laatst bewerkt:
redearedslider zei:
je kan proberen het spel te kopen ?

hehe, wou ik ook net zeggen.
:confused: maar ik zie het nut niet in dat je een handleiding nodig hebt voor een demo:confused:
:mad: of zeg je dat het voor een demo is maar eigenlijk voor een gedownloade versie?!:mad:
 
jerre21 zei:
hehe, wou ik ook net zeggen.
:confused: maar ik zie het nut niet in dat je een handleiding nodig hebt voor een demo:confused:
:mad: of zeg je dat het voor een demo is maar eigenlijk voor een gedownloade versie?!:mad:

nee maar 't is gewoon een tof spel, dus je kan ook gewoon 't spel kopen ipv alle moeite te doen voor een demo
 
helemaal mee eens, maar...

met die nieuwe patch is er wel het 1 en andere veranderd.
het heeft nu in veel mappen weinig zin om een heli of een plane te pakken als de tegenstander in het bezit is van een Anti Air vehicle of zo'n ding wat op de grond staat tegen lucht verkeer. het is gewoon onmogelijk om die rockets te ontwijken :(

een nadelig effect hiervan is ook dat spelers die normaal gesproken niet presteren, nu ineens goud in de schoot geworpen krijgen omdat de in een AA zitten :confused:
 
LGiaccotto zei:
helemaal mee eens, maar...

met die nieuwe patch is er wel het 1 en andere veranderd.
het heeft nu in veel mappen weinig zin om een heli of een plane te pakken als de tegenstander in het bezit is van een Anti Air vehicle of zo'n ding wat op de grond staat tegen lucht verkeer. het is gewoon onmogelijk om die rockets te ontwijken :(

een nadelig effect hiervan is ook dat spelers die normaal gesproken niet presteren, nu ineens goud in de schoot geworpen krijgen omdat de in een AA zitten :confused:

de nieuwe patch is idd ***, en als er mensen zijn met 2 7800 gtx'en die rond de 20 fps krijgen is er zeer zeker iets mis gegaan
 
Daar heb ik dan weer geen ervaring mee ;)
Maar ik hoop dat ze wel het 1 en ander weer echt zetten. De PKM is nu bijvoorbeeld veels te krachtig geworden :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan