licentie bij wmv bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

aeweber

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2005
Berichten
36
Als ik een filmpje gedownload heb met de extensie .WMV dan kan ik die niet afspelen met Windows Media Player. Ik krijg dan het bericht dat ik een licentie moet ophalen, oid. Wat kan ik doen om ze toch af te spelen ? Iemand tips?

Bij voorbaat dank!
 
Zo te zien doen die programma's iets met licenties voor geluidsbestanden en niet met videobestanden....

In ieder geval heb ik de wizard 'persoonlijke licentie' uitgevoerd op de map waar het wmv bestand in zit, maar nog steeds krijg ik de melding dat ik een licentie met ophalen.

Wat kan ik nog meer proberen?
 
mijn ervaring is dat je dat bestand niet kan afspelen omdat er een licencie aan vast zit die op jouw pc niet werkt maar wel op de pc waar ie vanaf komt
 
OK, maar wat kan ik daar nog aan doen? Die licentie wizard heeft niet gewerkt............
 
Vaak krijg je zo'n verwijzing wanneer je eerst lid moet worden van een club of site voordat je die licentie krijgt.
 
A.J. zei:
Vaak krijg je zo'n verwijzing wanneer je eerst lid moet worden van een club of site voordat je die licentie krijgt.

Zijn er geen trucjes om daar onderuit te komen? Zelf heb ik geprobeerd een omzetting van WMV naar MPEG, maar ik kon het bestand niet openen in het conversieprogramma (melding 'no valid media file').......
 
Dat is illegaal, want dan omzeil je een beveiliging en daar staat iets over in de huisregels.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan