DVD Decrypter

Status
Niet open voor verdere reacties.

madmuppet

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 dec 2001
Berichten
2.273
Gisteren maar weer eens aan gang gegaan om een DVD te kopieren, maar ik heb het nog niet echt in de vingers geloof ik, het moet makkelijker kunnen.

Ik heb de (beveiligde) DVD eerst geript met DVDDecrypter naar een folder op mijn harde schijf, en vervolgens deze folder met DVD Shrink gecomprimeerd tot 4.5 GB, zodat het later op een enkelzijdige DVD+R schijf gebrand kan worden.

Werkt allemaal prima. Beveiliging eraf gehaald, regiovrij gemaakt, gecomprimeerd, maar.... het duurt een eeuwigheid. Dat moet beter en sneller kunnen…. Ik weet dat ik met DVDShrink een ISO kan maken, maar dat wordt een bestand van bijna 7.4GB, en dat is dus te groot. Een optie voor het aanpassen van de compressieratio kan ik niet vinden. Welke ISO moet ik trouwens hebben, R of W?

Anyway.... weet iemand of en hoe ik met DVDShrink de hele boel ook meteen kan comprimeren?

Zo nee… is er een programma waarmee dat wel lukt?
 
Het mooie van dvd shrink is juist dat je de boel meteen kunt comprimeren. (alle overbodige zaken weglaten) Als je uitkomt op een ratio van 60 % heb je perfect beeld.
 
Dat weet ik, maar gaat DVDShrink net zo goed om met het verwijderen van beveiligingen als DVDDecrypter...?
 
Of gebruik DVD fab, kun je alles in één keer doen, of de originele kwaliteit houden en hem verdelen over twee dvd's, knutselen met de ondertiteling etc.
 
Goed, ik ga het maar eens proberen dan. Bedankt voor het advies!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan