uitpakken rarbestanden lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

helma

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2003
Berichten
332
Ik had de vraag gesteld, maar ik denk dat er iets fout is gebeurd kan m nergens meer vinden. Sorry als deze vraag er nu dubbel op staat.

Het is het volgende, ik heb allerlei rar bestanden controleerd met Quickpar. Deze geeft aan herstel niet nodig 100%. Perfect dus maar als ik wil uitpakken pakt hij alleen het 1e bestand uit. Een ander uitpakprogramma geeft een error. En nu heb ik laatste winace geprobeerd deze pakt wel uit, maar tot 99%. Dus gecontroleerd de film mis dus een stukje van het einde.

Het moet dus uitpakken naar een img bestand, kan ik de film nog redden???
 
uitpakken met winrar, deze moet automatisch alle rarfiles uitpakken daar ze aan elkaar gelinkt zijn.
 
ja dat doe ik wel, maar (heb ik heel vaak gedaan). Maar het wordt omgezet in img. Maar hij pakt maar 1 bestand uit of error. Of met winace maar tot 99%
 
helma zei:
ja dat doe ik wel, maar (heb ik heel vaak gedaan). Maar het wordt omgezet in img. Maar hij pakt maar 1 bestand uit of error. Of met winace maar tot 99%

Wat geeft hij precies aan bij error?
 
Hoi ik heb het inmiddels opgelost ik heb met winrar, repair gedaan. Daarna dit uitgepakt en het is gelukt.

Bedankt voor jullie reacties
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan