Opstart programma,s

Status
Niet open voor verdere reacties.

giljom

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2002
Berichten
806
Hoe kan ik weer in Xp zien wat allemaal automatisch mee opstart en draaid op de achtergrond, en waar kan ik dat ergens uitvinken wat eigelijk niet moet opgestart worden
 
start-uitvoeren-msconfig-tablad opstarten nemen.
 
Jean bedankt, maar kan ik enkele programs uitschakelen, zoals acrobat reader en de software van HP printer en nog enkele programs en sart hij dan nog terug op, graag uw mening
 
misschien hier

Om de opgaven/inschrijvingen te vinden, welke programma's bij de start van Windows automatisch geladen worden is enige speurwerk voor nodig. Mogelijke autostartopgave vind je hier.


HKEY_LOCAL_MACHINE\ Software\ Microsoft\ Windows\ CurrentVersion

in de Sleutels

Run

RunOnce

RunServices

RunServicesOnce

zoals bij

HKEY_CURRENT_USER\ Software\ Microsoft\ Windows\ CurrentVersion

in de zelfde Sleutels zoals boven.

Ook zijn er nog inschrijvingen in de Systeem.ini met de opgave

Load= of run=.
 
ja dat weet ik in de register, maar kom ik liever niet in, en de link waar hier naar verwezen word is engels en niets voor leek
 
Wanneer je hier even een screenprint van je scherm maakt, nadat je Start--->uitvoeren---> msconfig---> ok hebt uitgevoerd en dan met het laatste tabblad open, dan kunnen we een heel eind komen.
 
A.J bedankt voor alle hulp, ik ben zover gekomen dat ik het opsart blad voor mij heb, maar ik doe wat verkeerd, als ik alleen op printschreen druk gebeurd er niet, sorry ik heb het geweten hoe het moest maar ben het vergeten, graag nog even uw hulp
 
Ctrl en dan Print Scrn
Paint openen en plakken in paint.
Opslaan als .jpg en dan bijvoegen in je volgende bericht.
 
A.J ik ben zover, ik heb een jpg bestand in mijn documenten staat, en als ik dan copieren en plakken wil dan gebeurd er niets, ik activeer het bestand, dan rechtermuis en copieren, en dan naar uw forum , en dan plakken, maar daar komt niets in, het zal wel aan mij liggen, maar toch graag uw antwoord
 
hier de bestanden

Sorry A.J voor uw geduld
 

Bijlagen

  • vb1.jpg
    vb1.jpg
    86,8 KB · Weergaven: 55
  • vb2.jpg
    vb2.jpg
    80,1 KB · Weergaven: 50
HPWuSchd
msnmsgr
Skype
HPWuSchd2
en de twee van Adobe kun je zonder problemen afvinken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan