Windows Mediaplayer 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raoul_United

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2003
Berichten
66
Hallo,

Ik heb eergisteren Windows Mediaplayer 10 geïnstalleerd en sindsdien heb ik problemen.
Het afspelen van muziek gaat prima, maar filmpjes van het internet zijn niet meer te bekijken. Hiermee bedoel ik bv video nieuwsberichten en uitzendinggemist.nl etc.
Als ik het open dan verschijnt er linksboven een klein wit vierkantje met een rood kruisje erin.

Weet iemand hoe ik dit kan maken? WMP 9 kan ik niet meer installeren omdat hij zegt dat er al een nieuwere versie op zit!

Alvast bedankt,
Raoul
 
Als je Norton ook een firewall heeft, zou het wel eens kunnen dat deze WMP blokkeert ja... dat zal je zelf moeten uitvissen denk ik :)

Je kan ook de installatie ongedaan maken door bij software in het configuratiescherm updates weergeven aan te vinken, en dan vind je WMP10 op volgende locatie:
config-soft-wmp10_rem.gif


Dan kan je WMP er dus afhalen en hem er nog eens opzetten. Maar controleer dus ook de firewall. :)

James :)
 
Ik denk dat het idd te maken heeft met de firewall aangezien ik net een nieuwe Norton heb.
Maar hoe kan ik er dan voor zorgen dat hij WMP niet meer blokkeert?
 
Raoul_United zei:
Ik denk dat het idd te maken heeft met de firewall aangezien ik net een nieuwe Norton heb.
Maar hoe kan ik er dan voor zorgen dat hij WMP niet meer blokkeert?
Dat weet ik zelf niet aangezien ik geen Norton heb. Je zou eens moeten zoeken binnen de instellingen naar de firewallinstellingen en vervolgens de geblokkeerde en toegelaten programma's. Vervolgens naar een proces van Windows Media Player.... dat kan wmplayer.exe zijn, maar even goed iets anders. Ik denk wel dat het herkenbaar is.
Dit proces dan toestemming verlenen tot het internet.

James :)
 
In alles wat ik kan vinden in Norton had ik gewoon staan dat WMP toegang had.
Heb hem eraf gehaald waarna ie zelf 9 installeerde maar het doet het nog steeds niet!
Ik twijfel echter of het wel klopt met WMP 9 want als ik hem zelf installeer zegt ie dat er een recentere versie opstaat :confused:
 
Zijn het niet de beveiligingsopties die onderdelen op webpagina's blokkeren, niet zozeer Media Player?

(kan het helaas ook even niet controleren :().
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan