Analoog video naar Pinnacle 9

Status
Niet open voor verdere reacties.

achterhof

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2003
Berichten
38
Pinnacle 9 werkt met windows XP.
Probeer analoge videobeelden van een JVC GR-AX7GE in Pinnacle 9 op te nemen om oude beelden te digitaliseren en bewerken.
Dat is 1x gelukt. Daarna niet meer. Kabel is goed. Waarom lukt dat niet voor de tweede keer. Naar mijn eigen idee alles geprobeerd. Het kan toch geen gelukstreffer zijn. Alles afgesloten en twee keer op nieuwe zonder beeld. Ik heb toch echt een film in mijn bestand staan die is gedigitaliseerd.
 
Hallo Wimpie

Geef eens wat meer info.

Je hebt gecaptured, welke apparaten ziet Pinnacle.

En bedoel je dat je je mpeg niet kunt openen.

Naar welk formaat heb je gecaptured. mpeg 1 of 2 of naar DV. Zeg ook hoelang de film duurt en hoe groot het bestand nu is.

Eric.:thumb:
 
Eric_Daleboudt zei:
Geef eens wat meer info.

Je hebt gecaptured, welke apparaten ziet Pinnacle.

En bedoel je dat je je mpeg niet kunt openen.

Naar welk formaat heb je gecaptured. mpeg 1 of 2 of naar DV. Zeg ook hoelang de film duurt en hoe groot het bestand nu is.

Eric.:thumb:
Bedankt voor je reaktie.

In het scherm Opnamebron staat onder video:Medion 7134WDM of dv camcorder.Ik heb de medion ingesteld.
tijdens het opnemen zag ik de film op het hulpscherm van pinnacle. Nu lukt dat niet meer.
De kern is dat ik de allereerste keer dat ik probeerde mijn analoge film met pinnacle te digitaliseren beelden binnenkrijg.
Nu lukt dat mij om onbekende redenen niet meer.
De film duur analoog ongeveer 25 minuten en er staat 738 mb op de schijf
 
Laatst bewerkt:
Medion TV kaart

Ik ken die medion kaart niet, maar je kunt kijken of hij de film laat zien.

Let op er zijn vaak twee mogelijkheden Composiet en S-Video. Composiet is een tulp stekker (meestal geel kousje) en S-Video is een ronde stekker met 4 pennetjes en een extra van plastic (plat) die wat lijkt op die van je toetsenbord.

In Pinnacle moet je kunnen kiezen. Helaas heb ik met een kaart van Pinnacle zelf meegemaakt dat dat opeens niet meer lukte.

Eric.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan