windows mediaplayer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carp

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2005
Berichten
98
ik heb al een tijde mediaplayer 10 en al heel lang werkt dat prima zonder problemen. De laatste tijd kan ik geen filmpjes meer kijken van internet. Vanmiddag wilde ik de herhaling van de volvo ocean race zien en dat kon niet vanwege deze fout: Kan het bestand niet afspelen omdat het opgegeven protocol niet wordt ondersteund. Als u in het dialoogvenster URL openen een URL hebt opgegeven, kunt u het met een ander transportprotocol, zoals http: of rtsp:, proberen.

Als ik online clips wil zien werken die meestal ook niet. Ook vind ik dat bij allae afspeel media de beel kwalitiet drasitsch achteruit is gegaan. het lijkt wel een rode brij te worden. Ik zou iig al blij zijn als het eerste probleem kan worden opgelost:)

met vriendelijke groet en bijvoorbaat dank
Casper
 
Ga eens kijken in WMP 10 naar "Extra" in de menubalk, dan" Opties", vervolgens het tabblad "Netwerk" en controleer of er vinkjes staan voor alle vier de protocollen. Selecteer daarna de regel HTTP in het venster en klik op "Configureren". In het venster dat daarna verschijnt het "bolletje" selecteren voor: Proxy-instellingen van de web-browser gebruiken.
Probeer het afspelen van Internet nog eens.
 
Hoe ben je aan WMP 10 gekomen, zat het al op je PC bij Windows XP inbegrepen?

Ik bedoel dat je niet het Setup-bestand hebt? Haal het dan even naar binnen hier:http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/nl/default.aspx.

Kies voor "Opslaan" zodat je MP10Setup.exe op je harde schijf hebt staan voortaan.

Dubbelklik er op en volg aanwijzingen op scherm. Gevraagd, reparatie of opnieuw installeren, kies opnieuw installeren. Bijna altijd zijn problemen met WMP 10 hierdoor opgelost.
 
het werkt:) alleen de beeldkwaliteit is om te janken
 
prima! teminste op films na werkt het helemaal perfect! ik zal is wat veranderen aan de frequentie ofzo:S
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan