mp3s samenvoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

harryblue

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2002
Berichten
381
ik heb een ongeveer 20 mp3tjes die ik graag wil samenvoegen omdat ze deel uitmaken van 1 mix en dus in elkaar overlopen. Zonder het samenvoegen komt er telkens na een nummer even (echt kort, een kwart seconde ofzo) een pause, en dat is vrij irritant.

Ik heb geprobeerd de mp3tjes samen te voegen, met verschillende simpele mp3joiner-programmaatjes, maar de pauzes blijven. Heeft iemand een idee met welk programma ik de mp3tjes beter kan samenvoegen, zodat ze vloeiend in elkaar overlopen ?
 
Met nero burning rom gaat dat uitstekend.
Maak even je compilatie en selecteer het tweede nummer en dan met shift ingeduwd het laatste nummer. Klik met je rechtermuisknop op je geslecteerde compilatie en kies eigenschappen (properties). Kies dan voor filters en kies dan voor crossfade with previous track, met een lengte van een x aantal seconden, dat mag je zelf kiezen.
 
dank, zal het even proberen en kijken of het het gewenste effect heeft
 
dit is niet echt wat ik bedoel, je kan ze daar inderdaad lukraak in elkaar over laten lopen, en daarbij moet je kiezen per seconde.

zoals ik uitlegde zit er tussen de mp3s maar een pauzetje van misschien een kwart seconde, een hapering.

Er zit een beat in de muziek die door dat haperingetje niet vloeiend doorloopt, als ik ze een seconde door elkaar laat lopen, wordt dit nog erger.

heeft iemand een oplossing ?
 
Ja, iets omslachtiger wel...

Je kan ze invoegen in Audacity. Elks op een verschillend spoor uiteraard, en dan wat schuifwerk verrichten.

Handleiding Audacity vind je hier.

Succes :)

James :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan