Avi afspelen, ondertitelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rusty

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2004
Berichten
136
Ik heb voor de 1e maal een film gedownload.
Dit bestand is als een .avi bestand binnengekomen, Windows Media Player kan deze echter niet afspelen. Dit lukt wel met VLC media player.
Vervolgens heb ik een ondertiteling gedownload een .srt bestand
De ondertiteling sloeg nergens op, dus heb ik getracht met Sub sync te werken.
Maar ook Sub sync speelt het bestand niet af.
Ook nog even naar Winavi gekeken maar ook deze speelt het bestand niet af.
Bovendien is dit op den duur niet gratis.

Wie kan mij verder helpen ?
 
Bs player speelt het bestand inderdaad af, maar dat deed Vlc mediaplayer ook al.
De ondertiteling loopt wel, maar slaat nergens op, ik zou moeten synchroniseren maar dat lukt mij niet enig idee hoe dit wel zou kunnen lukken |
 
Met bs player kan je met + en - de snelheid aanpassen.
 
hmmm... toch raar dat subsync de avi niet afspeelt...
ik heb al honderden ondertitels bewerkt met subsync, en nooit was er een avi bij die ni werkte in subsync.

al 's geprobeerd uw codecs opnieuw te installeren?...
na het installeren van sommige programmas (editors, converters, encoders, etc...), gebeurt 't wel eens dat die een of meerdere codecs overschrijven. met als resultaat dat sommige andere progjes/players de (avi) bestanden niet meer kunnen lezen.
om je avi's af te spelen kan je altijd een andere player kiezen, natuurlijk... maar om de subs te syncen word de keuze al veel beperkter...

franco
 
Uren verder maar het lukt me niet. Omdat het uiteindelijke doel een dvd afspeelbaar op TV is ben ik een complete film (3,42 GB) gaan downloaden met ondertiteling.
Met VLC mediaplayer op de computer een fantastisch resultaat.
Het bestand wordt weergegeven als een nero image bestand.
Maar het branden mislukt: DVD niet afspeelbaar op computer en dvd speler.

Hebben jullie hier een oplossing voor ?
 
permanent ondertitelen van dvd

om het snelst te ondertitelen je moet vobsub instaleren en winavi converter downloade als je dan de film hebt en het srt bestand gewoon winavi openen en dan film converteren naar wat je wilt vobsub word automatisch mee opgestart en ondertitel word er ineens opgeplakt je moet alleen hoogte van je ondertiteling nakijken dat ze niet te laag staat je moet de groene pijl vanonder in je werkbalk in het oog houden twee keer aankliken met linker en die 100 naar ongeveer 90 brengen
 
waar kan je vobsub vandaan halen??
heb namelijk het zelfde probleem als rusty
 
vobsub

hier is link waar je het kan halen of anders ace megacodecs pack 6.03 instaleren zit er mee in
http://www.divx-digest.com/software/vobsub.html als je de film afspeelt met media player start vobsub ook ineens mee op en als srt bestand hebt zal ook de ondertiteling werken srt moet wel zelfde naam hebben als de film anders werkt het niet en winavi 7.01 het type lager had ik ook problemen met te branden gebruik gewoon nero videodvd maken je moet ook eens verschillende ondertitels testen de 1 loop juist de andere niet en anders met subsync juist afstellen
 
Laatst bewerkt:
Rusty zei:
Uren verder maar het lukt me niet. Omdat het uiteindelijke doel een dvd afspeelbaar op TV is ben ik een complete film (3,42 GB) gaan downloaden met ondertiteling.
Met VLC mediaplayer op de computer een fantastisch resultaat.
Het bestand wordt weergegeven als een nero image bestand.
Maar het branden mislukt: DVD niet afspeelbaar op computer en dvd speler.

Hebben jullie hier een oplossing voor ?


ik krijg sterk de indruk dat er ergens iets verkeerd staat in je brand-programma...
als nero geen nero-image meer kan branden, moet er wel iets mis zijn.

je hebt deze nero-image toch wel gebrand als "IMAGE BRANDEN NAAR SCHIJF", hoop ik?...
zo zou je dvd toch perfect moeten spelen in gelijk welke dvd-speler, daar je een exacte kopie hebt van de originele dvd...

franco
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan