Wie kan mij helpen....? NEC ND-3550

Status
Niet open voor verdere reacties.

vissers

Banned
Lid geworden
23 jan 2006
Berichten
113
Geachte leden,

Ik ben ook net lid geworden van dit site-forum.

Ik wil me effen voor stellen ik heet vissers.

Ik wil graag advies van mensen die in bezit zijn van dit brander Nec Type: NEC ND-3550. Ik zou graag willen weten op welke DVD+R brandt deze DVD-brander. Ik ben ook bezit van DVD's Ritek 03 ik wil graag weten wie het gelukt is om op deze medium te branden, met de brander van NEC ND-3550. En zo ja, welke medium hij meer op kan branden van alle het merk DVD's.

En als er ook een firmware bij nodig is bij deze versie van de Nec brander.

En wat is de voordeel en nadeel van deze brander..... alle reacties zijn welkom.

Met vriendelijke groeten,

vissers
 
BANDIT123 zei:
Voor de Ritek 03 heb je al een nieuwe Firmware nodig


Weetje jij soms welke DVD-brander goed is de Nec of de plextor....?

Wat is de nadeel en voordeel....?

En waar kan ik die ritek 03 firmware downloaden....?

Ik hoop dat je me weer terug mailt.

Met vriendelijke groeten,

vissers
 
Mijn bericht is aangepast ,en verder zie mijn handtekening
 
BANDIT123 zei:
Mijn bericht is aangepast ,en verder zie mijn handtekening


bedankt bandit, is die dan ook geschikt alleen voor de Nec brander 3550. Dus dat is de firmware 1,05 van Ritek 03.....?

Groetjes,

karell
 
vissers zei:
bedankt bandit, is die dan ook geschikt alleen voor de Nec brander 3550. Dus dat is de firmware 1,05 van Ritek 03.....?

Groetjes,

karell

Nee dat is de firmware voor de nieuwere DVD"s die zijn uitgebracht!!!!

Als u niet bekent bent met Firmware Flashen ,niet aan beginnen,gaat het verkeerd Brander stuk.

Laat dat eventeel doen door iemand die dat wel weet of kan!!!
 
BANDIT123 zei:
Nee dat is de firmware voor de nieuwere DVD"s die zijn uitgebracht!!!!

Als u niet bekent bent met Firmware Flashen ,niet aan beginnen,gaat het verkeerd Brander stuk.

Laat dat eventeel doen door iemand die dat wel weet of kan!!!

Hoi bandit,

Ik heb niks geflash ik daarom eerst om advies vraag. Maar dat was niet ritek die ik bedoelde ik heb namelijk platinum DVD+R van 8 speed maar ze branden niet op mijn Ricoh brander daarom ik een nieuwe wil gaan kopen, die wel alles brandt op DVD's (+ R) ze branden trouwens alleem op het A-merk DVD's.

Maar die Nec van 3550 kan je toch ook zonder de firm ware downloaden kun je die toch ook branden of werkt het soms niet...?

Om welke nieuwe DVD's gaat het dan.....?

Met vriendelijke groeten,

vissers
 
Laatst bewerkt:
Dus je wil alleen andere brander!!Wat is er met je huidige aan de hand dan?

Ricoh brander. Welk type
 
BANDIT123 zei:
Dus je wil alleen andere brander!!Wat is er met je huidige aan de hand dan?

Ricoh brander. Welk type

Ik heb namelijk een Ricoh DVD-brander de type is Ricoh DVD+RW MP5240A hij kan alleen maar branden op A-merken DVD's. Hij doet het wel prima op 4x keer branden en op de RW 2,4x. Want nou werken alle DVD's die je tegenwoordig koopt alleen maar op 8x speed branden. En nou heb ik een aantal DVD's van Ritek 03 en die wil ik nou gaan branden.

Want nou wil ik een nieuwe goeie brander kopen maar weet niet echt zeker welke, nou het beste is Nec of plextor.... das is mijn vraag... die eigenlijk op alle media brandt zonder problemen?

Als je een NEC-brander hebt die van 3550 ben je dan ook verplicht op die firmware te downloaden van Ritek 03 of hoeft dat eigenlijk niet....?

Want ik heb een aantal DVD's besteld op het internet en die wil nou gaan branden.

Ik hoop dat je weer reageert.

visser
 
Wacht tot je DvD "s binnen zijn Probeer er 1 , en als dat goed gaat geen nieuwe brander kopen,want een * speed of 16 kan gewoon gebrand worden zelfs met een 2 Speed brander ,en is nog beter ook
 
BANDIT123 zei:
Wacht tot je DvD "s binnen zijn Probeer er 1 , en als dat goed gaat geen nieuwe brander kopen,want een * speed of 16 kan gewoon gebrand worden zelfs met een 2 Speed brander ,en is nog beter ook


Hoi,

Die DVD+R van platinum 8 speed heb ik wel hebt het geprobeert wil niet echter lukken met die brander. Ik heb wel genoeg DVD's welke DVD's gebruik jij dan bedoel ik lege medium, en wat voor soort en welke brander hebt jij eigenlijk....?

Op Ricoh werken ze alleen maar op A-merk lege schijfjes van Sony en Memorex en philps en Nushua op 4x speed zijn heel erg goed en gelukt. Eens een keertje had ik 8 speed gedaan toen hebt ik niks geflash ik heb alleen het snelheid veranderd van mijn brander menu. Bestel jij trouwens ook DVD's via het internet...?

Met vriendelijke groeten,

karell
 
Laatst bewerkt:
wie help mij....?

Het is wel jammer dat ie niet op de verbatim +R brandt en op de Ricoh....?


Heeft iemand daar meer informatie erover en over platinum ritek 03...?

ik hoop dat iemand reageert....?

ik kom er echter niet meer verder uit wie kan mij helpen....? Wie heeft de brander van nec 3550.....?

groetjes,

karell
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan