probleem windows media player

Status
Niet open voor verdere reacties.

kuudaa

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2006
Berichten
11
Hallo,

ik speel de muziekbestanden op mijn computer altijd af met windows media player. Ik steek dan altijd een heleboel bestanden in de afspeellijst. Tot voor kort had ik daar geen problemen mee. Maar sinds een tijdje doet windows media player raar. Als ik een liedeje/meerdere liedjes wil afspelen (het doet er niet toe hoeveel, zelfs als ik maar 1 liedje in de afspeellijst stop doet hij raar) werkt mijn computer plots zeer traag en maakt mijn processor zeer veel lawaai. Als ik dan via ctrl+alt+del kijk naar mijn taakbeheer, zie ik dat windows media player 99% van het cpu-gebruik inneemt...

Weet iemand hoe dit komt of wat ik er aan kan doen?

Alvast bedankt!
 
kuudaa zei:
Hallo,

ik speel de muziekbestanden op mijn computer altijd af met windows media player. Ik steek dan altijd een heleboel bestanden in de afspeellijst. Tot voor kort had ik daar geen problemen mee. Maar sinds een tijdje doet windows media player raar. Als ik een liedeje/meerdere liedjes wil afspelen (het doet er niet toe hoeveel, zelfs als ik maar 1 liedje in de afspeellijst stop doet hij raar) werkt mijn computer plots zeer traag en maakt mijn processor zeer veel lawaai. Als ik dan via ctrl+alt+del kijk naar mijn taakbeheer, zie ik dat windows media player 99% van het cpu-gebruik inneemt...

Weet iemand hoe dit komt of wat ik er aan kan doen?

Alvast bedankt!
Al enige keer geprobeert om media player opnieuw op te starten..? welke media player heb je?:thumb:
 
Ik heb hem onlangs er helemaal afgegooid en opnieuw geinstalleerd, dus heb de nieuwste versie, maar nog steeds hetzelfde probleem...
 
Heb je winxp?
Zoja: doe dan een systeemherstel van voor het probleem.
 
Dat heb ik geprobeerd, maar heb nog steeds hetzelfde probleem. Heb er zelfs nog een probleem bij, want ik wilde terug keren naar het heden of hoe je dat ook zegt, omdat het toch niet hielp, en nu wilt mijn computer dit niet doen omdat "er geen wijzigingen zijn aangebracht"...

Help??
 
bedoel je dan een andere versie van windows media player of een media player van een ander merk?

ik werk voor de moment met een ander programma, maar dat is een stuk minder handig dan windows media player, dus vandaar de vraag...
 
En waar kan je dat dan doen? Als je naar de officiele site gaat, is dat toch steeds de laatste nieuwe versie? Of heb ik het mis?
 
ge moet wel die andere er eerst vanaf doen.
 
Staat er soms nog een ander muziekprog op je pc?
Staan je liedjes nog in dezelfde map als ingegeven in media player?
 
Mijn liedjes staan nog steeds op dezelfde plaats.

Ik gebruik BS player om films af te spelen (en voor de moment dus ook om muziekbestanden af te spelen) maar dit staat al evenlang op mijn pc als windows media player en ik heb daar vroeger nog nooit problemen mee gehad...
 
is het altijd bij hetzelfde liedje of ook bij anderen?
 
Het is bij al men liedjes en het doet er ook niet toe als ik 1 liedje afspeel, of als er meerdere klaar staan om af te spelen...
 
Ik kan je echt verder geen raad geven, spijtig.
Iemand op dit forum misschien wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan