VOIPbuster - Skype

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Berichten
26.322
Fanatieke Voipbusters hier? Kan jij me vertellen waarom ik VB zou moeten gebruiken ipv Skype?
(volgens mij is het een kwestie van smaak namelijk)
 
Ik heb beide op mijn pc staan.
Qua geluidskwaliteit geef ik de voorkeur aan Skype. Echter dan praat k over het bellen naar een andere pc.
Wil je met Skype bellen naar een andere telefoon, is dit niet gratis. Daarentegen is Voipbuster(na het kopen van beltegoed) wel gratis voor het bellen naar alle vaste nummers in Nederland(en diverse andere landen).

Bellen naar een andere vaste lijn mbv Voipbuster is voor de eerste 10 seconden niet om aan te horen(bij de ontvanger), maar hierna wordt de geluidskwaliteit ineens veel beter, en heb je een perfecte spraakverbinding.

Ik loop er zelfs aan te denken om een VOIP telefoon aan te schaffen.

Mvg Patrick
 
Inderdaad, het enige grote voordeel is dat je met VB gratis kan bellen binnen NL.
Voor mij is het bellen naar Zuid Afrika met VB ook spotgoedkoop. Slechts 6 CT per minuut.
Kwaliteit voor zowel naar Zuid Afrika als naar nummers in NL is uitstekend. Ook de eerste 10 seconden:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Daarentegen is Voipbuster(na het kopen van beltegoed) wel gratis v

Die snap ik niet? Na kopen is het gratis?? Bij skype koop je Skypeout tegoed en dan bel je tot dat op is?

Waar ik vroeger met Skype veel last van had was dat wanneer ik naar echte nummers belden (zowel in Nederland als de VS) dat de verbinding plotsklaps verbroken werd. Ik weet niet of dit nog zo is, geen tegoed meer :p.
Ik geef nog steeds de voorkeur aan programma's als TeamSpeak omdat het geluid daar veel beter is, en beter in te stellen. Skype is zo vaag; zo op de achtergrond.
 
XP_PC zei:
Die snap ik niet? Na kopen is het gratis?? Bij skype koop je Skypeout tegoed en dan bel je tot dat op is?



Is niet zo moeilijk. Zie het als een trial versie die je eerst download. Je kan dan ook gratis bellen maar na een minuut kapt hij ermee. Als je nu een beetje tegoed op je account zet ( 1.30) dan vervvalt deze restrictie en kan je onbeperkt bellen binnen NL. Er word geen geld van je account afgeschreven. Dat gebeurt alleen als je naar het buitenland belt. Bellen binnen NL is dus geheel gratis. Geluidskwaliteit is uitstekend en zeker als je een headset gebruikt.
 
Raymond Bos zei:
Is niet zo moeilijk. Zie het als een trial versie die je eerst download. Je kan dan ook gratis bellen maar na een minuut kapt hij ermee. Als je nu een beetje tegoed op je account zet ( 1.30) dan vervvalt deze restrictie en kan je onbeperkt bellen binnen NL. Er word geen geld van je account afgeschreven. Dat gebeurt alleen als je naar het buitenland belt. Bellen binnen NL is dus geheel gratis. Geluidskwaliteit is uitstekend en zeker als je een headset gebruikt.

Aah ok..

Ik heb een vrij goede headset. (Logitech USB, goede kwaliteit)
 
Raymond Bos zei:
onbeperkt bellen binnen NL. Er word geen geld van je account afgeschreven. Dat gebeurt alleen als je naar het buitenland belt. Bellen binnen NL is dus geheel gratis. .

Niet alleen Nederland is gratis.
Naar de volgende landen kan je gratis bellen:

Argentina
Austria
Denmark
Finland
Germany
Greece
Ireland
Luxembourg
Netherlands
Norway
Portugal
Spain
Taiwan

Het bellen komt overeen met wat de ADSL aanbieders aanbieden.
Bellen via Wanadoo bv is niet anders dan Voip bellen.
Dus eigenlijk is het schandalig dat Wanadoo daar €5,-- voor vraagt.
Data is en blijft data, of het nu een bestand is wat je download, of telefoneer.

Mvg Patrick
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan