ondertiteling

Status
Niet open voor verdere reacties.
download

bsplayer > ga naar ondertitelingen.nl of een andere > start de film met BSplayer > druk met de rechte muisknop op het schermpje en druk op laad ondertiteling > en zet de ondertiteling erin > KLAAR IS KEES:thumb:
 
staat de ondertiteling er dan gewoon onder dus als ik hem dan open dat ik de ondertitelijk niet meer hoe te lade`n
 
zo wel
of je gebruikt bs player daar kan je ondertiteling gewoon invoegen is wel werk gespaart maar dan staat ze niet permanent in
aan u de keuze
klik
 
maaaar die film is 715mb en ik heb een cd van 700mb en geen dvd brander dus wil ik die ondertiteling eronderzetten en dan de film door tween maken en dan branden maar weet niet hoe dat moet
 
Een optie is ook om een 800 MB cd eraan te spenderen. Die zijn er.

http://users.pandora.be/black.phantom/

Dan de knop synchroniseren en dan splitten van srt-files.

Daar kun je de handleiding vinden om een bestand in tweeen te spitsen (de ondertitels)

Met avichop.exe kun je film zelf in twee hakken. (ff googelen dan hen je hem zo )

Als je ze dan op cd brand dan staan ze altijd goed.
Zorg je ervoor dt je naam van de film hetzelfde is als de naam van de ondertitel (FILM.AVI EN FILM.SRT )dan speelt bsplayer en overigens de meeste players ze auto af als je de film opstart.
 
nou als je de film door de helft hebt en dan er staat nog een ondertiteling onder of niks:confused:
 
Geplaatst door Nick_208
nou als je de film door de helft hebt en dan er staat nog een ondertiteling onder of niks:confused:

Ik snap je niet helemaal.

Je moet wel de film (avi) en de ondertitels (srt) in dezelfde map zetten.
Als je ze op cd brandt dan staan ae altijd op de goede plek natuurlijk.
 
ja maar met avichop als ik dan input file doe en output files dan staat er onder setting en dan iets met mb wat moet je daar invullen??
 
Geplaatst door Nick_208
maaaar die film is 715mb en ik heb een cd van 700mb en geen dvd brander dus wil ik die ondertiteling eronderzetten en dan de film door tween maken en dan branden maar weet niet hoe dat moet

je hebt een paar opties

1) film + ondertiteling maken en dan pas spliten

2) nero heeft een funtie overburn zo kun je op een cd meer data opkrijgen dan toegestaan
nadeel is dat er op het einde fouten kunnen opstaan

3) grotere cd ik heb er zelf ooit gekocht van 845mg
maar die waren zeldzaam

of misschien veranderen van extentie zodat ze minder plaats in beslag neemt
maar daar weet ik niet zo veel van
misschien andere helpmijers wel :thumb:
 
effe een vraagje...
waar ga je deze cd op afspelen?... op je dvd-speler of op je pc?...

- als je 'm gewoon op je pc wil afspelen, is het normaal gezien voldoende om de ondertiteling exact dezelfde naam te geven als je film bestand en in dezelfde map te plaatsen. zo speelt je ondertiteling automatisch mee af als je je film start (althans met de meeste players toch)...
- als je 'm wil afspelen op je dvd-speler (op je tv), dan maak je 'r best gelijk een vcd of svcd (beter, maar niet alle dvd-spelers ondersteunen dat) van.

de 700MB cd's die ik gebruik (fuji) kunnen 719.692KB (718.752KB + 940KB lead-in/lead-out) bevatten. dus zou je film er mooi moeten op gaan met ondertiteling en al...

franco
 
Ik verplaats deze thread even naar de juiste sectie :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan