Voorstellen en vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

lakatomigaba

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 jan 2006
Berichten
3
Hallo allemaal,

Allereerst wil ik me even voorstellen, zodat jullie even weten op wie je reageert. Mijn naam is Jose, (nog nèt) 41 jaar :rolleyes: en moeder van een heerlijk ventje van 11. Ik ben een half jaar geleden als hobby een website begonnen over mijn levensfilosofie spiegelogie en inmiddels is deze hobby flink uit de hand gelopen. Toen ik begon aan mijn (gratis) website van 2 pagina's, had ik niet kunnen verwachten dat deze zó druk bezocht zou worden. Inmiddels ben ik dan ook overgestapt op een betaalde website met 40 pagina's die inmiddels door ruim 1000 bezoekers is bezocht. Vele complimenten, vragen en aanmeldingen heb ik inmiddels mogen ontvangen en ik ben dan ook dagelijks minimaal een uur bezig mijn site te up-daten en te verbeteren. Hiervoor nu dan ook mijn vraag...;)

Ik heb op de eerste pagina van mijn site een knop staan om de (midi) muziek aan of uit te zetten. Nu zou ik deze graag vervangen voor een mediaplayerknop, met mp3 muziek en zoek daarvoor gratis te downloaden mp3tjes. Bovendien heb ik geen idee wat de code voor deze mediaplayer is. Ik ben iemand die eerst ernstig op zoek gaat naar het hoe en wat, maar na 2 maanden proberen en zoeken kom ik nu dus uiteindelijk bij jullie terecht... :confused: Wie oh wie kan en wil mij even helpen dus... :)

Hartelijke groetjes,

Jose
 
Hai John,

Hartelijk bedankt voor je reactie, ik ben er gelijk even gaan kijken en hoop dat het nu eens gaat lukken. De code die ze hebben geplaatst is precies wat ik zocht, maar werkt niet. Ik zal ze dus even mailen hierover, zodat ik weer een stapje verder kom. :thumb: THX

Mvr gr, Jose
 
Zover ik het kan nagaan is het mp3'tje van die site zelf verwijderd.
Op zicht moet het scriptje werken.

Ik hoor wel je van of het werkt, of niet.

Succes,
 
Beter scriptje gevonden

Zie bijlage.

Voorbeeld
 

Bijlagen

  • scriptje.txt
    465 bytes · Weergaven: 13
Jose, ik heb het scriptje wat aangepast, nu zie je een mediaplayertje op de site.

Ik heb het aangepaste scriptje bijgevoegd.

Succes maar weer.

--Voorbeeld--
 

Bijlagen

  • scriptje2.txt
    310 bytes · Weergaven: 9
Mijn dank is groot...

Hai John,

Hartelijk bedankt voor je hulp, mijn vraag is hiermee volledig opgelost.:thumb: Ik ga nu eens uitzoeken wat voor muziek je zonder problemen af mag spelen en zal deze binnenkort op mijn site plaatsen. Je bent een geweldige hulp geweest.

Vriendelijke groeten,

Jose
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan