iPod naar iTunes

Status
Niet open voor verdere reacties.

tomtom

Gebruiker
Lid geworden
12 jun 2003
Berichten
85
Hallo allemaal, ik heb zinds kort een iPod video gekocht( heel mooi btw :))
en ik heb bij een vriend wat zelfgemaakt filmpjes op mijn iPod gezet. Ik wil deze bestanden nu bij me thuis in mijn iTunes bibliotheek importeren, maar dat lijkt op geen enkele manier te lukken, ik heb echt al alles geprobeerd...
Als iemand van julie hier een antwoord op zou weten, heel erg bedankt
Groetjes, Tom
 
Je vertelt niet wat je allemaal hebt geprobeerd:(
Dus vandaar wat vragen. Heb je iTunes 6.02.23 geinstalleerd?
Heb je via Bewerken > Voorkeuren >tabblad Algemeen > Weergave ook Video"s aangevinkt?
En op tabblad Afspelen onderaan Video"s afspelen aangevinkt?
Als je de iPod aansluit op de PC wordt hij dan herkend in iTunes, wordt hij zichtbaar in de kolom links, onder Bron?
Heb je wel al eens muziek kunnen uitwisselen tussen iTunes en je huidige iPod Video?
 
Boeing_737 zei:
Je vertelt niet wat je allemaal hebt geprobeerd:(
Dus vandaar wat vragen. Heb je iTunes 6.02.23 geinstalleerd?
Heb je via Bewerken > Voorkeuren >tabblad Algemeen > Weergave ook Video"s aangevinkt?
En op tabblad Afspelen onderaan Video"s afspelen aangevinkt?
Als je de iPod aansluit op de PC wordt hij dan herkend in iTunes, wordt hij zichtbaar in de kolom links, onder Bron?
Heb je wel al eens muziek kunnen uitwisselen tussen iTunes en je huidige iPod Video?


Ja, nieuwste iTunes, ja, videos zijn aangevinkt, ja, de iPod word herkend en word zichtbaar, en ja, ik kan er met gemak muziek opzetten, en alles doen wat maar mogelijk is, maar het probleem is liedjes en videos, die NIET in je bibliotheek voorkomen, maar WEL op je iPod, naar je bibliotheek te kopieren...

alvast bedankt, tom
 
Ik heb niet veel kunnen vinden.
Maar is het misschien zo, dat de iPod (welke dan ook, ik heb zelf een mini) door iTunes gesynchroniseerd wordt, maar dat iTunes daarbij altijd de "baas" blijft?

Voorbeeld: tien nummers in iTunes en iPod. In iTunes verwijder ik vijf nummers uit de Bibliotheek. Ik sluit de iPod aan (en ik heb ingesteld op automatisch uitwisselen) dan verdwijnen er in de iPod ook vijf nummers.
Kan van iPod naar iTunes eigenlijk wel?

Via het Help-bestand van iTunes werd ik doorgelinkt naar Apple. Misschien kun je zelf daar meer vinden?

http://www.apple.com/support/ipod/
 
Boeing_737 zei:
Ik heb niet veel kunnen vinden.
Maar is het misschien zo, dat de iPod (welke dan ook, ik heb zelf een mini) door iTunes gesynchroniseerd wordt, maar dat iTunes daarbij altijd de "baas" blijft?

Voorbeeld: tien nummers in iTunes en iPod. In iTunes verwijder ik vijf nummers uit de Bibliotheek. Ik sluit de iPod aan (en ik heb ingesteld op automatisch uitwisselen) dan verdwijnen er in de iPod ook vijf nummers.
Kan van iPod naar iTunes eigenlijk wel?

Via het Help-bestand van iTunes werd ik doorgelinkt naar Apple. Misschien kun je zelf daar meer vinden?

http://www.apple.com/support/ipod/


:) ik heb ondertussen al op het apple forum deze vraag gesteld, en daar zeiden ze me eerst dat het onmogelijk was, wegens privacy enzo, omdat het illigaal delen van muziek dan nog gemakkelijker zou worden. Maar als je naar deze computer gaat, dan naar extras, dan naar mapopties en daar aanvinkt : toon alle verborgen en onzichtbare mappen, en dan naar je iPod gaat in deze computer, zul je een map zien waar staat: iPod_control, klik daar op en dan zul je een map zien waar staat: Music. In deze map zitten alle muzieknummers enzo van je iPod, alleen zijn hun namen veranderd naar iets zoals : DPMT
Via deze omweg is het dus toch mogelijk :)
Voila, vraag opgelost, en toch bedankt voor de hulp
Tom
 
Boeing_737 zei:
Bedankt! Ook weer wat geleerd.:thumb:
Met het opensource/multiplatform programma Yamipod kan je muziek ook van je iPod naar je PC of Mac zette andersom uiteraad ook en je hoeft niet percee alleen achter je eigen pc te zitten.

zal het zeker is uit checken!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan