SubtitleWorkShop Probleem !!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

SickWithIt

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2005
Berichten
629
Beste HelpMij Collega's,,,,

voor diegene die de laatste versie van XviD 1.10 Final hebben geinstalleerd,

zullen ongetwijfeld een klein probleempje hebben "gehad" met SubtitleWorkShop v2.51, (namelijk de Preview-Scherm word niet meer getoond)
de ondertitel loopt wel, en de audio van elke soort film die ik tot nu toe heb getest,
maar de beeld (preview-schermpje) foestie, helemaal weg, dus even langs de Forum gegaan bij URUSoft SubtitleWorkShop en dit is wat ik gevonden heb Subtitle Error XviD dus de enige optie lijkt, om weer naar XviD versie 1.0.3 te gaan, heb zelfs even in de program files gekeken als ik iets toevoegen kon of om een bepaalde waarde te veranderen, maar helaas, niet gelukt,,,,

weet iemand toevallig als er inderdaad een oplossing is voor deze probleemje, of moet ik inderdaad teruggaan naar Xvid v1.0.3, !!!!

en is er trouwens een ander Subtitle Programma, dat in de buurt van SubtitleWorkShop komt, of zelfs beter is !!!!

alvast bedankt voor jullie moeite en hulp,,,,:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Beste Pasja,

bedankt voor uw snelle reactie,

dus de prog SubSync 2.15 komt bijna overeen met SubtitleWorkShop,
okay ik zal het proberen,

weet u toevallig waar het aan kan liggen waarom SubtitleWorkShop geen beeld in de Preview-Scherm toont, terwijl de Subtitles & Audio het gewoon perfect doen,,,,

waar kan het aan liggen, ik heb bijna alles uitgeprobeerd,!!!!

alvast bedankt,,,, :thumb:
 
Beste Pasja,

ja inderdaad het werkt prima op uw PC-Systeem(pje),,,, :p

welke versie van de XviD Codec heeft u op uw systeem !!!! als ik het vragen mag,,,,

en welke versie van de DivX Codec !!!!

graag hoor ik van u,,,, :D
alvast bedankt voor uw moeite en hulp, :thumb:
 
De Xvid zie ik als losse codec niet in de lijst (mogelijk zit 'ie in een pakket) zo niet dan heb ik die dus idd. niet en dat zal dan de reden zijn dat ik geen problemen heb. (Ik ging er eigenlijk vanuit dat ik 'm gewoon zou hebben, ik heb 47 codecs op mijn systeem staan)

DivX 6.1
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan