welke medium....? DVD+R

Status
Niet open voor verdere reacties.

vissers

Banned
Lid geworden
23 jan 2006
Berichten
113
Hallo mensen,

Kan iemand mij eigenlijk vertellen welke (aantal) merken medium DVD+R schijfjes heel erg goed zijn van top kwaliteit...?


Met vriendelijke groeten,

karell
 
platuim, philips, more ,thats write
tdk, sony, tot zo ver gestest :thumb:
 
virtuosa zei:
platuim, philips, more ,thats write
tdk, sony, tot zo ver gestest :thumb:

Ik hoorde ook Verbatim en Ricoh die zijn ook heel erg goed. IK wou op internet bestellen maar hou het op A-merken de meeste troep verkopen ze via het internet weten jullie toevallig welke het zijn....?
 
Hoi,

Volgens een test van pc consument kwam verbatim het beste uit de test zo ver ik het kan herrinneren, maar zelf gebruik ik platinum schijfjes.. Zijn heel goed en werken uitstekend moet ik zeggen.... 99 procent kan ik er mee branden 1 procent gaat wel eens fout...

Groetjes, Dj Viper
 
de meeste die ik gebruik zijn platinum,arita
 
Tip: kijk eens op de website van je brander. Bij een aantal merken (Nec bijvoorbeeld) wordt per type brander door de fabrikant van die brander een aantal merken geadviseerd waarvan ze "garanderen" dat de brandresultaten met die brander optimaal zijn. Als je een van die aanbevolen merken kiest, mag je aannemen dat je de meest optimale gebruikt.
 
Als je DVD's bestelt via welke betaal mogelijkheid doe je het dan betalen via vooruitbetaling of rembours welke is volgens mij het beste mensen....?

Met vriendelijk groeten,

karell
 
Laatst bewerkt:
Er zijn betrouwbare sites waar je zonder problemen vooruit kunt betalen. Heb je pech en tref je een "slechte" dan ben je je centjes kwijt. (Zou rembours dus handiger zijn geweest)
Ik bestel al 4 jaar van alles en nog wat via het www en heb nog nooit "pech" gehad. Ik vertrouw op het "gevoel" dat ik krijg bij het bezoeken van een site en dat heeft mij nog niet in de steek gelaten.
 
Pasja zei:
Er zijn betrouwbare sites waar je zonder problemen vooruit kunt betalen. Heb je pech en tref je een "slechte" dan ben je je centjes kwijt. (Zou rembours dus handiger zijn geweest)
Ik bestel al 4 jaar van alles en nog wat via het www en heb nog nooit "pech" gehad. Ik vertrouw op het "gevoel" dat ik krijg bij het bezoeken van een site en dat heeft mij nog niet in de steek gelaten.

ik heb nog nooit op site iets besteld
ik loop jaarlijk ± 20 beurzen af daar vind ik alles wat ik zoek en meer concurentie wat prijs betreft

kun je nergens een klacht neerleggen bij een betaling en geen ontvangen goederen!!!!
 
Wel gelijk hoor!

Ik doe ook het liefste rembours beter je weet wel dat je wat duurder betaalt. Maar je weet wat je koopt en krijgt. Je staat ook niet onder de twijfels.

Groetjes,

karell:eek: :eek:
 
Pasja zei:
En wat is nu de point ?


ik veronder stel dat dat tegen mij was

ik zeg altijd hoe meer concurentie hoe lager de prijs
een platinium dvd+r stond er 28 cent :)
 
In ieder geval geeft ik je wel gelijk, maar ze zijn wel goed maar qua duurzaamheid zijn ze wel lang houdbaar denkje Ibiza....? Ik ben onzeker maar ik denk van jah.... maar aan de andere kant weet ik het niet zeker das is juist de vraag.

Ik heb ze zelf ook in bezit die Platinum schijfjes (DVD+R) maar ik ben in ieder geval onder de indruk dat wel kunnen branden in mijn DVD-recorder. Alleen worden ze wel veranderd van mediacode in ieder geval hebt ik de Ritek03 te pakken maar die branden goed in mijn DVD-recorder van het merk Panasonic de DMRE-10.

Met vriendelijke groeten,

karell:cool:
 
op den duur ken je wel een paar verkopers ,en naar schijnt moeten ze in belgie 20 cent
tax op betalen en dat gaat dan naar dedupeerde zangers en filmmakers

maar ze halen ze dan in luxenburg daar hebben ze die tax niet

welk verschil zouden ze hebben platiums van op de beurs of een erkende pc boer
ik denk geen behalve de prijs

voor momment nog geen problemen mee gehad ,ik schrijf wel maar op 4 speed om problemen te vermijden
 
Dus ibiza,

Als jij ze brandt op 4x speed heb je dan een firmware nodig of niet soms...?

Groetjes,

karell
 
Hoi,

Bij het branden van dvd's op 4 x speed heb je geen speciale firmware voor nodig.. Kun je meestal gewoon instellen in de brandsoftware die je gebruikt, voordat je op het knopje van branden drukt.. Meestal een pulldown menuutje..

Groetjes, Dj Viper
 
Met welke software is dat eigenlijk mogelijk....?

Ik gebruik namelijk dat software Record Mysonic. Is dat dan een goeie software....? Maakt het wel of niet uit welke of wat voor soort brander je gebruikt...?

Alleen heb ik DVD's vanaf 8 speed zoals Ricoh de silver en Sony en Platinum

Met vriendelijke groeten,

karell
 
denk eraan als je firmware update ,verloopt de garantie
orginele firmware 1.01 en alles loopt als een zonneke
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan