onbekende cd .................?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gerard69

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2002
Berichten
194
Beeldbestanden via Internet kopieer ik (soms) naar CD (omdat ik een CD-brander heb op mijn PC, en geen DVD brander). Die CD speel ik af op mijn DVD-speler. Gaat altijd goed (muziek, beeld/geluid). Echter, nu probeer ik een bestand op een CD te branden en krijg ik van mijn DVD-speler 'te horen/lezen' : " onbekende CD ".................????!!!
Het bestand wat ik wil branden is van het type: "Audio-/video-bestand van windows media". Veelal brand ik mp3, mpeg etc., wat wel goed gaat..

Oplossing :(
 
Welk brandt progr. gebruikje b.v. nero.
 
heb je het bij meerdere cd's die je met video bestanden probeert te branden, of heb je het alleen bij deze ene cd gehad ?
 
Antwoord op Bandit

BANDIT123 zei:
En wat zegt de brander als je daar in afspeel?

Via Nero (als ik bestanden toevoeg om op de CD te zetten / branden) lees ik: bestandstype wmv is een niet ondersteund bestandsformaat...

Via kopiëren naar E: (windows) lees ik: bij het bestand hoort extra informatie die mogelijk verloren gaat bij het kopiëren

Ook bij een andere CD gaat het mis als ik die ga branden. Krijg op mijn dvd-speler dan 'onbekende cd' te lezen op de display.

Tot voor heen kon ik gewoon film/video bestanden branden... Ligt het aan het type bestand wat ik nu probeer te kopiëren naar CD?? Nl., wmv ...........?
 
antwoord

humpe zei:
Welk brandt progr. gebruikje b.v. nero.

Via Nero (als ik bestanden toevoeg om op de CD te zetten / branden) lees ik: bestandstype wmv is een niet ondersteund bestandsformaat...

Via kopiëren naar E: (windows) lees ik: bij het bestand hoort extra informatie die mogelijk verloren gaat bij het kopiëren

Ook bij een andere CD gaat het mis als ik die ga branden. Krijg op mijn dvd-speler dan 'onbekende cd' te lezen op de display.

Tot voor heen kon ik gewoon film/video bestanden branden... Ligt het aan het type bestand wat ik nu probeer te kopiëren naar CD?? Nl., wmv ...........?
 
antwoord

bork zei:
heb je het bij meerdere cd's die je met video bestanden probeert te branden, of heb je het alleen bij deze ene cd gehad ?
Via Nero (als ik bestanden toevoeg om op de CD te zetten / branden) lees ik: bestandstype wmv is een niet ondersteund bestandsformaat...

Via kopiëren naar E: (windows) lees ik: bij het bestand hoort extra informatie die mogelijk verloren gaat bij het kopiëren

Ook bij een andere CD gaat het mis als ik die ga branden. Krijg op mijn dvd-speler dan 'onbekende cd' te lezen op de display.

Tot voor heen kon ik gewoon film/video bestanden branden... Ligt het aan het type bestand wat ik nu probeer te kopiëren naar CD?? Nl., wmv ...........?
 
een wilde gok, het is niet toevallig zo dat je wmv file drm beveiligd is?
 
antwoord

bork zei:
een wilde gok, het is niet toevallig zo dat je wmv file drm beveiligd is?

bij eigenschappen van wmv file staat inderdaad 'beveiligd' . Als ik bv. de ene file verander in beveiligd "nee" en een andere file bv. op 'ja' laat staan, dan kan ik de gebrande CD wel via mijn PC afspelen (beide!) maar geen enkele file via mijn dvd-speler.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan