WM player probleem met digital copy

Status
Niet open voor verdere reacties.

PdeBruin

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2000
Berichten
278
Ik heb Windows Media Player versie 10 en wil een DVD afspelen op mijn computer
Ik heb een nieuwe DVD - FleetwoodMac The Dance - Nu geeft de windows player
een fout melding : Windows Media Player cannot play the DVD because a problem occurred with digital copyright protection. -- Ik heb geen kopie maar het origineel
zo uit de gerenomeerde winkel ....! Wat zou dit nu weer kunnen zijn?

Ps/ Ik heb ook al eens eerder problemen met licenties gehad met WMplayer maar dan met mijn audio CD's - dus alle originele op de PC gezet - na verloop van tijd was de disk te klein geworden - De boel naar een grotere disk geschreven maar niets deed het meer
want ik had geen licenties...volgens Microsoft ! Ik ben voor de audio bibliotheek overgestapt naar MusicMatch -
 
Misschien wordt het downloaden van een licentie tegengehouden door een firewall?
Misschien is er een regioprobleem?

James :)
 
Ik heb geen kopie maar het origineel zo uit de gerenomeerde winkel

Juist, en Windows Media Player wil daarom bepaalde gegevens downloaden. Heeft hij hier voldoende rechten voor?
En als je een andere media player gebruikt?
 
DVD spelen met MediaPlayer

Ik heb AsusDVD geprobeerd zonder succes en nu NeroShow time geinstalleerd
welke bij de DVD speler zat. Deze werkt naar behoren. Daarna de McAFee firewall
op alles toestaan en uiteindelijk ook de software gestopt. Met de windows media
player krijg ik de volgende boodschap na het starten van de DVD

C00D1163: A problem occurred with digital copyright protection
A troubleshooter is available to help you solve this problem. To troubleshoot the problem, see the "I receive a message about digital copy protection" option in the DVD Troubleshooter in Windows Help.

Note

To play DVDs, you must have a DVD-ROM drive and a software or hardware DVD decoder installed on your computer. If you do not have a compatible DVD decoder installed, DVD-related commands, options, and controls do not appear in the Player and you cannot play DVDs. By default, Windows does not include a DVD decoder. For more information about DVD decoders, see the DVD Support in Windows XP Web page at the Microsoft Web site.
Error ID = 0xC00D1163, Condition ID = 0x00000000
Web Help

Het help programma is een vraag en antwoord spelletje zonder resultaat. Hopelijk geeft
mijn antwoord wat meer houvast in het vinden van de oorzaak van mijn problemen met
media player versie 10
 
vraag gesloten

Onderwerp is gesloten - geen oplossing gevonden maar door gestapt naar andere
meer interessante spullen - ben er niet uit maar laat het rusten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan