avi naar dvd??

Status
Niet open voor verdere reacties.

mike_f100

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2005
Berichten
76
hoi,
ik heb avi. bestanden die ik op dvd wil hebben en gewoon in mn stand-alone dvd speler wil afspelen!iuk heb het programma van boilsoft avi converter gebruikt maar ik krijg telkens een failed melding!!
kan iemand mij vertellen of ik iets fout doe of heeft iemand een ander programma wat goed werkt en niet te ingewikkeld is?

:D :D
 
Maak even gebruik van de zoekfunctie,die zou je een aantal alternatieven moeten bieden want dit soort vragen is herhaaldelijk aan de orde geweest (alternatieven voor je huidige keuze)
 
ik heb inderdaad winmpg geinstalleerd en dat werkt tot nu toe goed!het programma is bezig..................:thumb:
 
Ik vind het ook een zeer fijn programma zonder allerlei poespas. Doet gewoon zijn werk goed!
 
als ik dus het avi bestand heb omgezet kan ik het resultaat op dvd branden of moet ik nog iets met het bestand doen?:shocked:
 
ik wil het gaan branden met nero,maar als ik het bestand selecteer dan geeft ie:

`geen compatible bestand`

het programma heeft nu het file gemaakt: ...........avi.mpg.
heb ik het zo goed gedan dan?denk het niet............:(
 
WinAVI

Ik heb verschillende programmas geprobeerd, en het enige programma wat een Audio_ts en een Video_ts voor een DVD oplevert is WinAVI.
 
mike_f100 zei:
ik wil het gaan branden met nero,maar als ik het bestand selecteer dan geeft ie:

`geen compatible bestand`

het programma heeft nu het file gemaakt: ...........avi.mpg.
heb ik het zo goed gedan dan?denk het niet............:(


Okay, ik heb voor de zekerheid even gekeken. Ik weet niet wat je precies oet maar ik zal even uitleggen hoe ik het doe. Ik converteer met Winmpg van AVI naar DVD. Dan krijg je inderdaad een avi.mpg bestandje. Ik open nu Nero en ga naar DVD en kies daar voor " Maak uw eigen DVD-Video.
Nu opent Nero Vision Express zich en daar kies ik voor "Video bestanden toevoegen" en de rest spreekt voor zich!
Heb je Vision Express wel?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan