BSplayer en Mediaplayer lopen vast....

Status
Niet open voor verdere reacties.

valairski

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2006
Berichten
23
hallo,

sinds enige tijd staat het beeld bij BSplayer en Mediaplayer na zo'n 40 minuten opeens stil, terwijl het geluid verder loopt. Ik kan het programma dan niet afsluiten (dit programma reageert niet) (enkel met ctrl alt del)... Daarna krijg ik de foutmelding: kan deze toepassing niet juist initialiseren: toepassingsfout. Als ik daarna op OK druk wordt het programma afgesloten. Ik heb ondertussen al de volgende programma's geherinstalleerd (en de registers gekuist):
- BSplayer
- .net framework
- Ati, Catalyst control center
- JAva

Het heeft blijkbaar niets te maken met malware... (kheb het eens gecheckt in een andere sektie)

Ik vind dit een heel ambetant probleem, want ik kijk bijna dagelijks naar filmfragmenten op mijn computer...

Weten jullie waar het probleem zou kunnen liggen??
 
ikzelf ben zeer te spreken over VLC mediaplyer, heb je die al eens geprobeerd?
 
Hoe warm wordt alles?
Zijn je ventilators schoon?
Hoeveel geheugen heb je?
 
Ik weet niet of dit de oorzaak kan zijn want als ik een spel speel dan gebeurt dit niet...
 
Intel Pentium 4CPU 3.00GHZ, 512 MB RAM, RADEON 9550

Ik weet wel niet of mijn ventilator helemaal sto-vrij is
 
Moederbord 36°
CPU 40°
AUX 54°
WDC WD1600JB-00GVA0 36 °C

maar heb ik het geheugen daarnet niet gegeven?
 
pfff ik weet het niet! ik probeer al 2 weken dit probleem te verhelpen maar niets lukt. Kheb daarnet wel ctfmon.exe uitgeschakeld, heropgestart en er is tot nu toe geen probleem... Vanavond probeer ik nog eens een filmbestand te bekijken en laat ik weten of het gelukt is zonder vast te lopen....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan