Date CD

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaNnY112

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2006
Berichten
16
Hoi hoi dit is mijn eerste post hier ik hoorde dat je op deze site goed geholpen kon worden als je problemen hebt dus hopelijk kunnen jullie met mijn probleem helpen

Ik heb een CD gebrand met belangrijke tekstbestanden / foto's / filmpjes nu opent hij bijna niks meer van deze teksten/foto's/filmpjes hij opent sommige nog wel maar het merendeel niet meer helaas.......en de dingen die hij opent staan in 1 mapje apart de dingen die hij niet opent in andere mapjes.....

Ik hoop dat jullie misschien iets weten zodat ik dit kan repareren/maken weer ik heb al een aantal data recovery programma's geprobeert maar dat helpt helaas niet...

Groetjes

Danny.
 
Welkom op de Helpmij!

Een mogelijke oorzaak : CD is vuil of defect. Maak 'm eens schoon....?

Als dat niet de oplossing biedt: probeer de CD eens met je brandprogje in zijn geheel als datacd te kopieren naar een nieuwe lege CD.
 
Hoi Danny,

Welkom op Helpmij inderdaad. Probeer even wat leestekens te gebruiken in je vragen. Dat leest nét wat prettiger.

Heb je al geprobeerd de inhoud van je CD naar je Harde Schijf te slepen?
 
De CD heb ik al schoongemaakt helaas hetzelfde effect, het branden heb ik nog niet geprobeert. Ook de inhoud naar de harde schijf slepen heeft geen effect.

Hij laat wel de bestandsgrootte zien en als ik het open is het gewoon een paar vellen leeg(txt) of helemaal geen plaatje te zien. Windows media player kan de filmpjes niet openen.
 
Als je de inhoud naar je HD sleept, krijg je dan een foutmelding.

BV: kan gegevens niet kopieren ivm met een fout in de cyclische redundantie controle?
 
Nee, ik krijg geen error alleen als ik de bestanden open is er gewoon niks...
 
Ja op de oude computer helemaal

En 2 dirs op de CD nu nog steeds overal gewoon
 
Zou een probleem met je Cd rom speler kunnen zijn. heb je 'm al op een andere PC geprobeerd?
 
Ja op meerderen zelfs, maar steeds hetzelfde. Twee dirs kan die alles in openen zonder problemen en werkt alles nog, maar de rest niet.
 
Nog niet PC Inspector loopt er nog overheen (recovery tool) maar lijkt erop dat hij alleen maar de bestanden die al goed waren recovered.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan