Codecs gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

jappertjeh

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2006
Berichten
432
Bij windows movie maker wil ik een bestand importeren, maar dan staat er dat ik de vereiste codecs niet heb, terwijl codecs automatisch downloaden aanstaat. Waar haal ik deze codecs vandaan?
 
In K-lite Full zit alles wat een PC's hartje begeert.
 
jappertjeh zei:
Bij windows movie maker wil ik een bestand importeren, maar dan staat er dat ik de vereiste codecs niet heb, terwijl codecs automatisch downloaden aanstaat. Waar haal ik deze codecs vandaan?

ik wil je ze wel sturen moetalleen ff mail adres weten dan

heb zon heel pakket die ze allemaal in 1x installeerd
 
suicide zei:
ik wil je ze wel sturen moetalleen ff mail adres weten dan

heb zon heel pakket die ze allemaal in 1x installeerd

Wanneer hij op de gegeven link klikt, heeft 'ie ze ook.
Waarom zo moeilijk?
 
Totaal onnodig.
K-lite Full is alles wat TS nodig heeft en die kun je gewoon vanaf de gegeven link downloaden.
Daar ziiten echt alle codecs in die je nodig hebt.
Ik heb werkelijk GEEN idee waar jij je codecs vandaan haalt en welke speciale dat zijn dat je ze van een torrent met halen.
 
A.J. zei:
Totaal onnodig.
K-lite Full is alles wat TS nodig heeft en die kun je gewoon vanaf de gegeven link downloaden.
Daar ziiten echt alle codecs in die je nodig hebt.
Ik heb werkelijk GEEN idee waar jij je codecs vandaan haalt en welke speciale dat zijn dat je ze van een torrent met halen.


jah hoeven tohc geen speciale te zijn :S
is gwoon zon uitvoerbaar bestandje die ze allemaal in 1x installerd ga jij maar lkker bij je k-lite downloaden het programma dat vol zit met die *** virussen ik haal ze wel van torrent af
 
K-Lite vol met virussen?
Waar haal je dat nou weer vandaan?
Je bent de eerste ter wereld die daar dan last van heeft, wat een klinkklare onzin loop jij te verkopen.
En je bent dan ook de eerste die GEEN virussen meepakt van een torrent.
Klets je nu uit je nek of probeer je grappig te zijn, zoals je nickname?
 
A.J. zei:
K-Lite vol met virussen?
Waar haal je dat nou weer vandaan?
Je bent de eerste ter wereld die daar dan last van heeft, wat een klinkklare onzin loop jij te verkopen.
En je bent dan ook de eerste die GEEN virussen meepakt van een torrent.
Klets je nu uit je nek of probeer je grappig te zijn, zoals je nickname?


laten we er maar over op houwe jij je mening en ik ook
 
Nou nee.
Jij sticht met je rare praatjes een hoop verwarring en dat is helemaal niet nodig.
Als jij de mening bent toegedaan dat een codec pakket als K-lite Full, vol zit met virussen, staaf dat dan met wat voorbeelden, maar ga niet zo maar iets verzinnen om ook wat te zeggen.
 
A.J. zei:
Nou nee.
Jij sticht met je rare praatjes een hoop verwarring en dat is helemaal niet nodig.
Als jij de mening bent toegedaan dat een codec pakket als K-lite Full, vol zit met virussen, staaf dat dan met wat voorbeelden, maar ga niet zo maar iets verzinnen om ook wat te zeggen.

verspilde moeite om met jou in discussie te gaan ik wou er over op houwe maar dan begin jij weer. Nou mensen ga allemaal maar lkker naar kazaa lite er zitten volges mij tohc geen virussen op


zo goed AJ !!!
 
@ suicide.
Als je beweerd dat K-Lite codecs vol met virussen zouden zitten moet je dat inderdaad ook aantonen, temeer omdat K-Lite codecs door het grootste deel van de gebruikers geïnstalleerd wordt.
Er is mij dan ook geheel niets bekend hiervan, dus kom maar met bewijzen (en ''ik heb horen zeggen dat....'' geldt niet als bewijs)

Overigens, persoonlijk zou ik liever iets van internet af halen als iets door laten mailen door een voor mij (c.q. TS) volslagen onbekend persoon, wie weet ben jij wel een virusschrijver :p

[edit]
Mijn verschillende AntiVirusScanners beweren echter dat het K-Lite codes vrij van virussen is
[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Bekende programma's die spyware mee installeren

* Kazaa
* Kazaa lite (minder dan Kazaa weliswaar, maar draait men Spybot Search & Destroy na het installeren van Kazaa Lite, dan vindt deze enige spyware en na verwijdering hiervan door Spybot S&D werkt Kazaa Lite niet meer)
* DivX (behalve voor de betaalde versies en de 'standaard'-versie zonder de encoder)
* eXeem™ (volgens sommige gebruikers gaat eXeem vergezeld van spyware, niet bevestigd)
* morpheus
* grokster
* messenger plus! (alleen als men de sponsor installeert)

Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Spyware

ik zoek nog ff verder voor je bewijzen
 
Dus jij denkt dat de K van K Lite staat voor Kazaa?
Hahahahahahahahahahahaha.:D :D :D :D :D
Dan zal je toch iets beter je huiswerk moeten doen kerel.
 
suicide zei:
Bekende programma's die spyware mee installeren

* Kazaa
* Kazaa lite (minder dan Kazaa weliswaar, maar draait men Spybot Search & Destroy na het installeren van Kazaa Lite, dan vindt deze enige spyware en na verwijdering hiervan door Spybot S&D werkt Kazaa Lite niet meer)
* DivX (behalve voor de betaalde versies en de 'standaard'-versie zonder de encoder)
* eXeem™ (volgens sommige gebruikers gaat eXeem vergezeld van spyware, niet bevestigd)
* morpheus
* grokster
* messenger plus! (alleen als men de sponsor installeert)

Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Spyware

ik zoek nog ff verder voor je bewijzen

Wikipedia telt niet als bewijs, iedereen kan die berichten aanpassen.
Bewijzen komen van AV programma's, Anti spyware programma's enzovoort.
En dan wel een scan van het Codec pack!

Vooralsnog krijg je van mij het verzoek, alleen uitspraken te doen die met bewijzen te staven zijn, zoniet dan mag je die uitspraken voor je houden.
 
Dus wanneer je voortaan weer zo'n opmerking plaatst, lees dan eerst even goed. :thumb:
 
maestro12 zei:
Wikipedia telt niet als bewijs, iedereen kan die berichten aanpassen.
Bewijzen komen van AV programma's, Anti spyware programma's enzovoort.
En dan wel een scan van het Codec pack!

Vooralsnog krijg je van mij het verzoek, alleen uitspraken te doen die met bewijzen te staven zijn, zoniet dan mag je die uitspraken voor je houden.


@ Maestro
Hij leest niet goed.
Hij denkt dat die K van K lite staat voor Kazaa.
Tja, dan houdt alles op................................
 
mjah ik geef jullie wel gelijk ik zat er dus hoogstwaarschijnlijk naast k d8 kazaa maar dat is in dit geval dus niet zo :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan