Trialversie WinDVD Creator 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

SunAngel

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2006
Berichten
62
Hallokes,
ik ben hier weer...
Zoals sommigen weten heb ik dus mijn 1ste dvd gemaakt via creator, ik wil hem nu wat aanpassen, en ik krijg nu telkens ik een overgang wil plaatsen of een tekst wil veranderen de volgende foutmelding...:
"In creator is een fout opgetreden en moet worden afgesloten.Onze excuses voor dit ongemak. u was bezig met een bewerking,deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan.Rapport verzenden of niet..."
en dan sluit hij creator af..., ook blijven mijn schermen hier en daar hangen...
Is het omdat dit een oefenversie is? Eenmaal dvd gemaakt,volgende keren problemen?
Ik zou dit programma willen kopen maar nu is het even aarzelen...
Ik dacht het 14 dagen grondig door te nemen...maar snik snik...
kan iemand even zijn mening geven???
Misschien 1 van de TOP mannen ........ ;););)
thx alvast
grts,fijn weekend voor jullie allen !!!
 
en er zijn hier toch een paar geweldige dames in het forum aanwezig die heeeeel veeeel van dvd bewerking weten.
 
Als jij het zegt, wil ik je best geloven maar ik ben er nog geen tegengekomen, ....
het komt misschien nog...
btw aangenaam !
 
TATA!!!

Was ik dan:
superman.jpg



geeft hij bij ieder filmpje een foutmelding?


Deze foutmelding heeft niets met dvd creator zelf te maken denk ik.
We hebben tijdens je vorige probleem veel problemen gehad met evt. verkeerd deinstalleerde codecs etc.

Probeer eens het volgende:

Deinstalleer de trial versie van Creator (via configuratie scherm, software)
deinstalleer ook de geinstalleerde codec packs (die je in je vorige topic geinstallerd hebt)
download het programma http://ccleaner.com/

laat deze naar fouten scannen (ook het register). Zo zijn ook de laatste restjes verdwenen.

Installeer nu weer de trialversie van creator.

Ik denk dat er een conflict met één of andere codec is namelijk.
 
Hahahaha, stoefers zijn ook mensen ,lol
:thumb: was wel goeken ;)
euh...en dat is dan alles wat ik moet doen???
damn,wa nem boterham seg!
ik probeer dat morgen es en laat je iets weten
Dat van die codecs, je bedoeld dan waarschijnlijk het programma van k-lite codec pack...
alweer thx voor je reactie...!!!
fijn weekend :p
 
Globe
Je bedoelde toch registry mechanic hé voor die 'cleaner'?
hij heeft verschillende dingen gevonden maar om deze te laten verwijderen moet ik me registreren met licence name en code...
Ik begrijp niet hoe er zoveel problemen kunnen gevonden zijn in die laptop,hij is nog maar 3weekjes oud en splinternieuw!
Cu...
;):rolleyes:
 
Nee niet register mechanic maar CCLEANER
Rechts net onder de groene pijl staat de laatste versie.
 
Thx puppie voor de hulp !!! ik heb het nu wel degelijk gevonden en het programma is :thumb:
Ik ben nu eenmaal geen genie in die dingen...
fijne avond
 
Creator opnieuw geïnstalleerd en ik krijg nog steeds die foutmelding, het programma wordt automatisch afgesloten...
Ik heb alles doen draaien, ccleaner, norton,spywareguard,spybot en ik heb alle programma's van die codecs verwijderd...
Hoe is dit mogelijk?
grts
en alvast thx
 
Heb je ook toevallig nero geinstalleerd??
 
nero,nee hoor,2weken geleden kreeg ik van de winkel nero suite 6 en hij staat wel op de pc maar is dat de oorzaak?
Ook heb ik eens dezelfde foutmelding gekregen voor cyberlink medialibrary nt ???
Ik heb met dat programma nog niet gewerkt bij mijn weten...
Norton gaf me toen de melding dat iemand probeerde om iets te nemen of zo...
Het is blijkbaar een shared file... ???
Ik begrijp het niet zo goed ...
Weet jij raad?
thx alweer voor een reactie
:thumb:
 
nero en easy cd creator kunnen niet samen werken met elkaar.
het is of het een of het andere.
Ik zou nero er maar eens afgooien dan ccleaner er doorheen laten lopen en dan creator proberen.
 
die met de rode speen is dat je zoontje??
Knap kereltje zal wel op de .......lijken:)
 
het is mijn zoontje Yente ja...
knap ventje ook al zeg ik het zelf... ;) hij lijkt idd op zijn ....... héhé

wel,heb nero verwijderd,pc opnieuw opgestart,ccleaner laten draaien,enkel windows firewall gevonden of zo dus niets te maken met die foutmelding... (of toch?), ik ben dan weer wat gaan bewerken in creator en hij geeft me nog steeds, snik snik, die foutmelding...
weet jij nu nog raad? wordt moeilijk zeker.......pfff

Als creator en nero niet samen kunnen werken, met welk programma kan ik mijn muziek laten branden...?
Ik vind creator een heel tof programma...ik zou het spijtig vinden deze niet meer te kunnen gebruiken...
 
Laatst bewerkt:
Zou je de volgende keer de foutmelding hier willen plaatsen.
dat helpt ook met het zoek werk.

en ja dat kereltje lijkt op zijn...he en he
 
die foutmelding komt als mijn eerste berichtje hier voor hoor in dit onderwerp...maar om het je makkellijker te maken
aaaaaaaaaasjeblief

microsoft probleem:
"In creator is een fout opgetreden en moet worden afgesloten.Onze excuses voor dit ongemak. u was bezig met een bewerking,deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan.Rapport verzenden of niet..."

we komen d'er wel aan uit op wie mijn zoontje lijkt ;)
 
Ja maar er staat nog meer bij die foutmelding.
je kunt dan nog op twee knopjes klikken.
1 daarvan is een foutmelding rapport zo uit mijn blote hoofd.....ik gebruik geen ie dus...
In die melding staat een paar aanwijzihgen die het zoeken kunnen vergemakkelijken.


ach en wat maakt het uit op wie de kleine lijkt, als hij maar lief is. ;)


zo en nu naar bed....lees het morgen wel weer.:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan